Evropina edina možnost za preživetje
Avtor izvornega članka: Lyndon H. LaRouche, Jr. – 11. julij 2011
Objavljeno na http://www.larouchepac.com/node/18737
Avtor prevoda: ambasador21
Objavljeno na http://ambasador21.wordpress.com/2011/07/22/evropina-edina-moznost-za-prezivetje/
.
Greece 2-Year Government Bonds
.
Lyndon LaRouche je izdal naslednjo krizno izjavo danes, v luči pregleda politik s kolegi na obeh straneh Atlantika.
Kar se je zgodilo s Tremontijevim ultimatom vladi v Italiji pomeni, da je Tremonti prekucnil vagon (Tremontijeva izjava in predlog – english only ). Podal je predlog, ki, če bi bil uporabljen, bi sesul v verižni reakciji celoten evropski sistem. V preteklosti sem imel kar nekaj pogovorov s Tremontijem, vendar to v tem trenutku ni pomembno. Kar se je zgodilo je, da je celoten evropski sistem pokvarjen do samega jedra. Ni nobene možnosti, da bi ta sistem preživel. Edino vprašanje je, ali se bo kolaps zgodil čez noč ali pa približno tako hitro, kot čez noč. To je konec sistema in če se bo storila še kaka napačna poteza, bo zelo hitro, v nekaj dneh, svet padel v splošni kolaps. Situacija v Evropi je popolnoma brezupna z obstoječim sistemom. Dosegli smo točko totalnega zloma in zlomil se bo (sistem), tako ali drugače. Edini način, da se sedanji sistem reši je s pomočjo ZDA, ker trenutni evropski sistem nima resursov in mehanizmov, da se sooči s krizo takšnega obsega. Igra je bila igrana, predvsem s strani Britancev in Wall Streeta. Igra je bila igrana, ki je sedaj v razpadu, in na vse možne načine poizkušajo ohraniti igro. Imamo rešitev.
Evropa ima problem iste vrste kot ZDA, ne popolnoma isti problem, ampak isti tip problema. Nobene možnosti ni, da bi se ta sistem ohranil, ker ni možnosti, da povečamo dolg-ničvreden dolg, kot obvezo, da zdrobimo fizično ekonomijo EU in ZDA in drugod. Ni nobenega načina, da to postane likvidno. Odpisati je potrebno ogromne količine trenutnega dolga. Seveda je potrebno odpisati neuporaben dolg, tisti čisto parazitski dolg in kot sestavino uporabiti model Glass-Steagall. Glass-Steagall pravzaprav vzame vse smeti, vsa slaba posojila v Evropi, ki so neplačljiva in jih da ustreznemu bančno-trgovalnemu sistemu. “Vaš je, ves je Vaš, Vi ste ga hoteli; sedaj ga pogoltnite! Lepo? Sladek? O da, sladek je…
Čas je prišel za to, kajti če pade Evropa, padejo ZDA. Če padejo ZDA zdaj, pade Evropa. Zato nimajo nobene izbire. Obnašaj se ali umri; to je njihova izbira sedaj. In za to nimajo zdravila, nobene rešitve, razen poskusa diktature. In diktatura bo razbila diktaturo. Ker poskus vzpostavitve le-te bo vnesel veliko zmede in vsa stvar se bo razgradila. V tem trenutku, v kolikor imamo voljo in zmožnosti, bomo spremenili svet. Čas je napočil! Številke ne štejejo, niso pomembne. Šteje politika, šteje tista politika, ki zastopa rešitev. Ta sistem ne more živeti naprej. Zvončki smrti že igrajo, ropotuljica smrti se je oglasila.
.
Kreditni sistem
Kar moramo storiti je vzpostaviti globalni kreditni sistem. Zakaj? Edini način, da se reši EU je, da imamo najprej akcijo v obliki Glass-Steagall-a. To je samo prvi korak. Glass-Steagall oblika akcije pomeni, da se da vse kategorije dolga v trgovalni bančni sistem, da vidimo, če ga je sposoben pojesti. To ni več obveznost vladnih inštitucij. To je za vržti proč, to je hazarderski dolg, ta dolg so kuponi za “play money”(navidezen denar) – kuponi, ki se dandanes imenujejo vrednost. Zažgite jih. Torej to je prvi korak. Evropa mora prevzeti Glass-Steagall obliko standarda takoj, drugače bo problem nerešljiv. Brez možne rešitve. Večino tako imenovanih sredstev je lažnih. Ta sredstva so nominalni papirji brez kakršekoli podlage razen v ropanju in pobijanju ljudi v Evropi in drugod. Imate izbiro: Želite pobijati ljudi? Želite množično pobijati ljudi zato da brezupno poizkušate ohraniti te vrednosti? Hočete vzpostaviti diktaturo kjer ni vrednosti za nakup inštrumentov diktature? Torej, kar morajo storiti je, da Evropa mora iti v bankrot. Torej Evropa te operacije nebi bila zmožna preživeti zaradi količine dolga, ničvrednega dolga ki daleč presega druge potrebe in ki daleč presega sredstva. Zato bo potrebno likvidirati lažna sredstva. Ni mogoče bail-out-ati (izplačati) lažnih sredstev s pravim denarjem. Ni mogoče bail-out-ati (izplačati) lažnih sredstev z življenji in trupli ljudi. To ne gre. Če se bo to poskusilo, bo Evropa prenehala obstajati, pogrezne se v temačen srednji vek, daleč hujše, kot ste si kadarkoli lahko to predstavljali. In ta situacija je sedaj. Torej, kaj je potem zdravilo oziroma rešitev?
Evropa, če odpiše ves ničvreden dolg, bo bankrotirala. Kje je rešitev? Rešitev Alexander Hamilton, kot je prakticirana v ustavi ZDA. Odpišemo smeti, spoštujemo legitimni dolg v legitimni obliki in širimo kreditni sistem, ki premika legitimni dolg držav, legitimni dolg naroda, na isti način, kot je bilo to storjeno pri kreiranju ZDA v njeni ustavi. To deluje, to je ameriški sistem, pravi ameriški sistem.
Na ta način lahko preživimo. Zakaj? Trenutno količina ameriškega dolga ne more biti odplačana niti vzdrževana na takih nivojih razen če je pod nadzorom Glass-Steagal-a, kar je ustava ZDA že imela preden je Glass-Steagall sploh začel obstajati. V tem trenutku imamo entiteto, ki ni denar. Je opisan dolg kreditnega sistema, sploh nimamo monetarnega sistema. Dolg ZDA ni več odvisen od denarja. Zato so bile ZDA tudi ustanovljene in to je fundamentalna razlika med ZDA inEvropo že od odkritja ZDA naprej. Zato Evropa ne more preživeti. Razen če Evropa ne prevzame podobnega sistema in se pridruži ZDA, sistema podobnega Glass-Steagall-u. Vredu, zato je Evropa že bankrotirala. Torej kako se sploh lahko še spopadejo s tem problemom? Torej če ZDA lahko prevzamejo Glass-steagall reformo, ki očisti vse kreditne smeti in reče Wall Streetu “Hej, imamo dobre novice, Vaš dolg imate lahko sami, lahko ste 100% lastniki Vašega dolga! Vaš je, ves je Vaš! Da vidimo, če boste to lahko prebavili”. To je osnova tega sistema(Glass-Steagall).
Torej če Evropa prevzame Glass-Stegallovo reformo, in če se uvede tudi ustrezno merjenje teh reform, potem lahko rešimo transatlantsko regijo. Zelo preprosto. To je skozi kreditni sistem, kot ga je opisal Alexander Hamilton, ko so sestavljali Zvezno Ustavo (federal constitution). Z drugimi besedami, znebimo se sranja. Vzamejo naj sranje, neplačljivo sranje v sistemu – to je špekulativni denar, to je vse kar je, čista špekulacija – Casino denar.
Torej, kako rešimo problem? Evropa nima sposobnosti sproducirati ravnotežje kredita, ki bi bil zadosten, da bi vzdrževal evropske industrije in kmetijstvo in druge panoge. Kaj moramo storiti? Moramo dobiti sistem s fiksnimi menjalnimi tečaji, Rooseveltov fiskni menjalni tečaj. To reši problem. Ker kaj bi se storilo? Diskontiramo ves dolg ki je inflatorni dolg s sistemom, kot je Glass-Steagall. V bistvu vzamemo samo sranje, ki ni legitimni dolg.
.
Povečanje produktivnosti
Torej z nižanjem zadolženosti Evrope, si lahko privoščimo, da pomagamo bail-outati (izplačati) prasce. Prav tako bi lahko bail-out-ali (izplačali) ZDA. Kar pomeni, da moramo iti na delo, ker moramo začeti proizvajati, da pokrijemo zadolženost, skupaj s kontinuiranimi procesi naroda. Zaveza, ki se jo mora sprejeti je ta, da moramo ohraniti ključne fizične funkcije naroda. Karkoli drugega je zgolj vprašanje debate, vprašanje diskretnosti. Če povečamo investicije v jedrsko energijo, lahko dobimo več kredita. Če gremo na termonuklearno energijo, lahko dobimo še več kredita. Če bi lahko prišli do materija-antimaterija reakcije, bi prišli do ogromnih količin kredita. Ker produktivnost na prebivalca in produktivnost na km2 ZDA in Evrope bo kar naenkrat poletela. Tako bi lahko financirali praktično karkoli, če bi dobavili tehnološke inovacije, investicije in produktivnost te vrste. V bistvu to sploh ni problem. Problem je v tem, da če verjamete v denar in denarni sistem, ste v pizdi. Opustiti morate idejo o monetarnem sistemu. Opustiti morate Adama Smith-a, potrebno ga je dati tja, kamor sodi, ker s sistemom Adama Smitha ne morete rešiti sveta, niti ga ne morete obdržati pri življenju. Adam Smith bo dolgo po svoji smrti, končno položen na svoje zadnje počivališče, upamo da ne v našo sosesko.
Zato gremo na fizično ekonomijo v kateri bo produktivnost, fizična produktivnost merjena na prebivalca, temelj. To je narava kreditnega sistema, Hamiltonskega kreditnega sistema z državnim bančništvom. In državno bančništvo je skladišče – centralno skladišče, kreditnega sistema. In iz nacionalne banke podpiraš in razvijaš druge komercialne banke, ki so prave banke. V komercialnih bankah pa se združujejo tudi druge oblike bančništva, ki ne temeljijo na obresti v obliki, kot jih poznamo danes. Kot je bilo to ukinjeno pod Carterjevo administracijo, ko je razvijala stanovanjske projekte. To sposobnost je potrebno vzpostaviti. Torej z eno preprosto reformo, ali pa pač serijo enostavnih reform za vzpostavitev kreditnega sistema v EU in ZDA, s prilagoditvijo le-tega na produkcijsko bazo, z pričakovano produktivno bazo v nuklearni energiji, dobimo bonus. S termonuklearno energijo dobimo večji bonus. Materija-antimaterija reakcijo, dobimo še večji bonus. Visoka tehnologija, novi tračni sistemi, ki zamenjajo preobremenjene obstoječe avtomobilske poti; vse te stvari povečajo produktivnost ekonomije na prebivalca, povečajo produktivnost ekonomije na km2 površine.
Zgodila se bo revolucija, katero bodo obstoječe strukture morale sprejeti ali pa bodo odmrle. In to je potrebno vladajočim strukturam pojasniti, da bodo razumele. Čas je napočil za dobro revolucijo. Globalni sistem izmenjave temelječ na fiksnih menjalnih tečajih, merjenih v fizični produktivnosti na prebivalca na kvadratni kilometer je standard merjenja vrednosti. Če proizvajaš mline na veter, si dolžnik, in to velik. Tako preprosto je to. Če proizvajaš visoko tehnologijo pa povečuješ investicije in razvoj populacije ter njeno kreativnost in produktivnost, dobiš bonus. Nato je na zvezni vladi, da meri relativno produktivnost, fizično produktivnost utelešeno v investicijah. Vrednotenje investicij v naprej za kreditni sistem, ki temelji na le-teh predpostavkah, mora biti primerno. In ugotovili boste, da se bo absolutni dolg na prebivalca povečal ampak produktivnost ga bo več kot samo uravnotežila. In to je ta sistem, tako preprosto je to.
.
Nesmrtnost človeštva
Dodatno, kar moramo storiti je to, da se moramo poglobljeno zamisliti. Ne moremo imeti sistema, ki temelji na tem, da se vrednoti vrednost glede na to, kar nekdo počne v svojem življenju. Oceniti je potrebno nesmrtnost duše, ki se v bistvu naredi na podlagi produktivnih moči dela, posebej, ko to zadeva denarno terminologijo. Vrednost posamezne osebe, kot je izražena v kreativni moči, in vrednost prihodnosti, tudi po smrti, ki se meri po tem, koliko je posameznik prispeval, da taka prihodnost sploh obstaja. Zato bo dedovanje. Tudi dedovanje nerojenih s strani tistih, ki delajo. To so zelo elementarna načela. Vključujejo poglobljeno znanje tehnologije, kako deluje in tako naprej; vse to je na voljo.
.
Avtor objave: ambasador21
Spletna stran: http://ambasador21.wordpress.com/



















Zanimivo napisano. Čeprav se mi (oprostite) zdi vse prazno mlatenje slame. Rešitev bi bila morda likvidacija vse ‘rulers of the world’ in šele potem vspostavljanje normalnega ravnovesja. Dokler bodo takšni v ozadju, ne moremo narediti nič. Sprijazni se… Politiki se pač samo pogovarjajo… Ko pa nek politik z močno voljo, začne dejansko spreminjat stvari, ga enostavno več ni. Preprosto. Klin se z klinom zbija. Vemo kje začet. Samo vodja nam manjka. simpl….
….nč,dejmo se kr lepo uležt lepo, in čakakajmo, da nas Vesolci rešijo pa to….
Ne , ne bo šlo…. , pa če morem vsako ovco posamezno zbudit iz tega zelo prisotnega , popolnoma zgrešenega ,lažnega občutka nemočnosti ,pasivnosti, in skratka vsespošne nevednosti,lenobne neumnosti in nemotiviranosti do lastnega preživetja, kot vrste….!!!
Svetovna vzpostavitev Glass-Steagall zakona, na način ki je tukaj Zelo Jasno in kvalitetno opisan , bo storila točno to; Onesposobila bo, tako imenovane “Rullers of the World” v korenini !!! Odvzela jim bo vse igrače in omogočila posamezni NACIONALNI SUVERENI DRŽAVI , da to tudi postane…, SUVERENA ! in ja G-St. , je povsem dosegljiva poteza, potrebno ga je le primerno pribižati javnosti !!! In ostalo postane le še vprašanje časa….. / politiki se lahko le pogovarjajo, SAMO V PRIMERU SPLOŠNE JAVNE NEVEDNOSTI ! KO ZAČNE JAVNOST ENKRAT ZAVEDATI SE REŠITVE, SE TA VEDA ZNA NEVERJETNO HITRO RAZŠIRIT… in v TAKEM PRIMERU, POSTANEJO TEJ DANAŠNJI “RULERJI ” SAMO ŠE TROP ŠČURKOV , ČAROVNIKI IZ OZA PAČ…
Srčno upam, da imaš prav in da se bo počasi res obrnilo na bolje…
Drugače tisto z nekimi vesoljci, pa o nekem ležanju, pa ovčkah….To pa ni bilo vmesno a ne.
Vodja ti manjka zato ker sama ne veš kaj bi naredila. Ko pa enkrat ne boš potrebovala nekoga, da ti pove kaj je treba, boš pa ugotovila, da morš samo malo še počakat da se še ostali zbudijo oz. jim pomagat na tej poti, kar vsekakor ne pomeni da moreš nekoga prepričevat v nekaj. Ko in če(nekaterim pač ni namenjeno) bo dozorel bo sam odkril resnico. In takrat ne bo potrebno nobenih likvidacij pa dodatnega nasilja, ker bo folk ugotovil, da jim sami dajejo moč z vsemi svojimi blodnjami, strahom, pogojenostjo in opranimi možgani. Vsak lahko to ugotovi sam, če posveti svetu okoli sebe pozornost in gleda skozi oči ljubezni.
LP
Pošteno napisano, nimam kaj za pripomnit
Se nedvomno strinjam !
NO kdo bo začel. Direktor Facebooka zahteva, da se ukine anonimnost na spletu in elektronsk pošt. Danska policija pa se prizadeva, da se pri njih tudi ukine anonimnost na spletu. Torej radi bi vedeli kdo si in koliko časa prebiješ na splet, katere porno strani obiskuješ, katere živčne komentarje pišeš na blogih in tako dalje in naprej dokler je še oljne repce kej. Torej planet spi naprej sanje pravičnega.
Torej se že dogaja manipuliranje z vremenom.
Delat škodo nad eko sistemom planeta.
Lahko sesujejo katere koli elektronski sistem.
Lahko že spreminjajo naše raspoloženje in mentalno počutje.
Naredilo so že poizkuse, ki so pokazali, da je mogoče ustvarit gravitacijo (ne centrifugalno silo) in da lahko menjajo gravitacijsko polje Zemlje. To so že naredili. To je dejstvo. Njihov naslednji koraj je kako se naučit ta pravila in jih narediti tako da bo spreminjanje tega principa prineslo opremo, ki bo delovala. torej lahko staviš proti komu bo to potem uporablejno. Ljudje pa še kar naprej nina nana….
edini k tuki sanja si ti.
Ne bo držalo. Velik jih spi pa ne sanjajo ničesar. Ko se zbudijo ničesar ne vedo kaj se jim je sanjalo. Evgeniki sanjajo da bi večino ljudi zbrisal. Se jim bodo sanje uresničile. Sto najbogatejših gospodarstvenikov in finančnikov sanja kako se jim bodo uresničile tisoč letne sanje NWO. Se sanje kdaj uresničijo? Teb se sanja, da se ne. Lahko pa ne sanjaš? Enim se sanja, da lahko zemlja preživi osemkrat več ljudi kot jih živi sedaj. Se jim bodo sanje uresničile? No, če verjameš propagandi organizatorjem programa zmanjšanja svetovne populacije, se mi nahajamo v krizi velikih razmer. Po njih smo dosegli točko, ko planet ne more več prehranit ljudi. Se jim sanj ali to propagirajo zbujeni. Ali mi spimo in se to njihov sranje sanja. Pišuka kdo bi vedu?. Statistika Združenih narodov in Ameriškega ministrstva za kmetijstvo pa kaže, da je bila proizvodnaj hrane daleč večja od števila prebivalcev na planet. Figule, sanja se jim. Ko se zbudjo bo drugač. Nekdajn direktor Inštituta za kmetijstvo in ekonomijo Fakultete Oxford Colin Clarc pa prav, da sedaj kmet pridelajo tolk hrane, da bi lohk prehranl 7 krat več ljudi kot jih trenutn živi na blesavem planet. Človk sanja. Ko se bo zbudu, bo lačen. Al pa bo obratn. En deru tak sanjač pa pove, da bi lahko kmetje hranl 8 krat več folka kot ga ta trenutek živi. Tale sanja malj bolj. Estulin: čakam da se folk na planet politično zbudi ali pa me bodo ubil. kaj če bi mu kdo povedal seveda, ko se zbudi, da prav zaprav sanja.
Kaj sanje govorijo.Odgovarja prerokinja Claudia. Zdaj pa pojdi na tzrato in najdi štiripersno deteljico, lako v sanjah samo ne sme se ti sanjat, da ti je padla iz roke. To no dobr pol ko se zbudiš. Če jo v sanjaš najdeš je to srečen simbol. Če ti pade iz roke pa ni dobr. Ni znano ali prerokinja Claudia sanja ali to pove v budnem stanju.
te prosm, še 8x več naj bi nas blo? dej no, že TAKO nas je prevč. plus, večina je dolgočasnih in zabitih primitivcev. še dobro, da jih ni še več! še manj bi nas moglo bit. sam pametni, močni, prebrisani in sposobni, pa seveda tisti, ki jim bi slednji vladali…predvsem zato, da bi se imeli lepo.
Po Hardvard študiji Zemlja prehrani 44 miljard ljudi. Seveda ne tako, da ima 1% luskinarjev 99%, ampak vsi enako.
Ostalo se strinjam, za vladanje pa: kaj ko bi se naučili (ob)vladati vsak sebe? S tem je še največ koristi, vsaj na dolgi rok.
Jebiga miška take načrte delajo in jih potem objavjo v buklah.
Jim Keith: Alternativa 3 – dokazi.
smo žrtve globalne zarote mi pa tega ne vemo. S sterilizacijo proti lakoti in prenaseljenosti.
Evgenika je pojava ki jo je koncem 19. stoletja skoval luskinar Anglež Francis Galton. S tem je nameraval poboljšat človešk naslednike in eliminirat nezaželjene. Hotel je poboljšat raso. Napisal je da so judi doložčeni za to, da so znotraj narodov kot paraziti. Luskinar je še djal, da ne vid nobene druge rešitve tega problma kot, da se s pomočjo sterilizacije zmanjša število novorojenčkov manj vrednih čalnov družbe, ki uživajo določeno svobodo in se gibljejo izven družbene kontrole. Pol pa so tud koncem 19. sto. začel v Clod Spring Harboru steralizirat duševne bolnike. Kastriral pa so tud učenece na šoli za specijalni trening v državi Pennsylvanija. ideja evgenike ja padla na plodna tla. Zdaj pa so to reptil še dodelal in pospešen delajo na tem.
Boldrik: seveda, obvladati samega sebe, ampak dobro je obvladati tut druge.jaz nameravam nekega dne imeti par sužnjev, z izklesanimi telesi in z metuljčkom okoli vratu, oblečenih le v boksarice.ali tangice. :B
bine bone: dokazi, dokazi, dokazi…? glede sterilizacije: zadeva je dokaj popularna. jaz recimo nameravam it streilizirati mačko. imam pa prijateljico, ki ne prenese misli na to, da bi nosila otroka, ga rodila… če bi ga sploh imela, bi ga raje posvoila, je rekla, in to tudi zares misli. in če se taki ljudje želijo sterilizirat, pa kaj potem? do as your Will! so pa tudi primerki bedastih kokoši, ki mislijo, da je to kao “kul”,ker revije promovirajo zadevo…in jaz pravim: SUPER! pejt se sterilizirat! vsaj ne boš mela frocov, na katere bi lahk prenesla svojo bolezen, ki se ji pravi debilizem… sam poglej, neumnih podgan, ki odrastejo v neumne odrasle, je že tako vse preveč. v sterilizaciji, ali je propagirana, ali pa hotena, ne vidim problemov. ja pa tudi druga plat: prisilna sterilizacija (npr. kitajci ki sterilizirajo mlada tibetanska dekleta, budistične veroizpovedi in tako izvajajo genocid/etnično čiščenje…). s takšno sterilizacijo se seveda ne strinjam, kje pa! vsaka medalja ima dve plati, remember that, nič ni črno ali belo, vse je oboje…
Katarina, tale tvoja čebulna juha velja samo za dvojnost …
V enosti, je recept zanjo drugačen … in okus tudi …
SORRY…
@Katarina
“z izklesanimi telesi”, Eeh sem že izpadel iz ožjega izbora, če morajo imeti še dolgega, sem pa še drugič izpadel.
In zakaj bi sploh imeli tangice? Nepraktično! Boš že pogruntala, da se da tudi govno zapakirati v lep papir z mašnico.
Kakršna koli sterilizacija se mi zdi oslarija, ker človek (ali pa kokoš) si lahko premisli, kaj pa pol? Nazaj ne gre več. In na koncu koncev nisem jaz gospodar te dimenzije, da bi odločal o tem. Res je da se da vsako stvar gledati z več strani.
Že videno. Me ni prepričal. Sistem ne more delovati samo na materjalizmu, pa globalno, jih je preveč spet pri koritu, nad katerimi ni kontrole. Pa nova tehnologija, pa potrošništvo…Pa sej tega je že sedaj preveč.
Žalostno, da pri vsem kriminalu, ki so ga zagrešili, bi jih zdaj prepričeval…
Ja kdo bo pa po novem odločal, kaj je dobro za prodajat, če mlini na veter niso. Pa politike prepričat, da je to dobro…
Pri vsem skupaj vidim novo obliko izkoriščanja, oziroma kako potegnit denar iz žepov ljudi, banke ostanejo, samo od ljudi bojo imel sedaj “kao” kritje.
Niti ene stvari ne vidim dobre za ljudi.
“vzpostaviti globalni kreditni sistem” – če bodo zopet Rotshieldi za tem (kot so za FED , IMF in EB) potem nismo naredili nič. Buisiness as usual.
A jih imamo zato na vladi, da jih bomo MI učili osnove ekonomije? 1+1? Ne,ne! Probaj še enkrat! LOL
Vse to, tisti ki so zakuhali to sranje, že vedo. Zato so ukinili Glass-Steagall. To ni bilo slučajno, ampak planirano. Pokrasti vse živo in še neživo.
“potrebno vladajočim strukturam pojasniti”. LOL (ravnokar padel s stola)
Omenjeni delajo za sebe, za svoje privat interese. Planet hočejo okrasti samo za sebe in svoje familije in par prisklednikov. Ostal 1. miljon k delajo pri ustanavljanju NWO pa bo na konc prav tako žrtvovana. Samo tume tega sedaj še ne vedo. Zmotno so prepričan, da bodo tudi oni to njihov sranje užival, kot prav fosil Kissinger: Nastaja krasen nov svet, ki ga bo uživalo samo kakih 10% svetovnega prebivalstva. No, je kateri od tu na spisku preživetja. Kaj boš njim pojasneval. Vlade vseh trenutnih držav so na strani gospodarjev v senci in delajo pri organizaciji NWO. Delajo tako kot jim narekujejo gospodarji iza španske zavese.
ja, pol najbolš, da neki nardim, da me bodo uvrstili med 10%. ma dej no
Maš šanse znaš kak del v storitveni industriji. Samo to bodo pustil. Vse drugo bo uničen. Jebiga sanjajo ali pa mi, da se jim sanje ne uresničijo. On pa obratn, da se jim sanje uresničijo. Sedaj je samo odvisn kdo ima globji spanec. Temu se bodo sanje uresničile. Mogoče pa se bomo sedaj ko sanjamo, sanjam zbudil pod par deset metrov naplavin ali pod vodo. Naš duh pa bo potem lebdel kot v sanjah nad naplavinami in vodami. Dokler pa se ne bomo zbudil nam ne bo nič jasn, kako je mal pred tem zunaj lepo sijalo sonce. Sedaj pa je vs okol pol mrak in tišina in mirna gladina na višini, ki jo pred tem ni bilo. V daljavi pa se vidi bela cerkvica, pod njenim pragom pa je vodna gladina. Pred tem je bila cerkvica na hribčku.
ja nevem, kaj čakaš? sanjaj pol tako, da se bodo sanje uresničile.jaz to že počnem.
živijo…
…
…
…
…
…
… torej vse… kar je potrebno je… da zaupaš… da bo voda sredi puščave… ko jo potrebuješ… ne pa da te bo sredi puščave čakal denar s katerim si nimaš kaj početi… dokler pa še bo denar potreben… pa te bo tudi denar čakal na robu puščave… ko stopiš v trenutni svet… ki smo ga vajeni…
…
…
…
šele… ko bo človek sprejel… da energija… nima druge vrednosti… kot takšne… ko je že materializirana… bo prenehal dajati energiji… dodatno vrednost… ki jo zdaj poznamo kot denarna vrednost…
ker… kot recimo še vedno na svojem vrtu utrgam paradajz… ne pa denar… in tudi… ne verjamem… da bi ta paradajz bil več vreden… če bi za ta košček zemlje… ki jo obdelujem na mesec plačal 1.000.000 €… najemnine… kakor je zdaj… ko ta paradajz zraste na zemlji… za katero… ne plačam niti centa… seveda pa se ve… da človek tudi drek kupi… pa bi si z lahkoto lahko izmislil… da pa resnično plačujem 1.000.000€ za to zemljo in bi lahko en paradajz ocenil na recimo 1.000 €… če pa bi si še izmislil… da je to posebno zdravilno informiran paradajz pa bi ga lahko ocenil tudi na 10.000€… hihi in bi bil milijonar v trenutku… saj tako to deluje… kaj…
torej čisto preprosto razvidno… kako se tudi človeka ocenjuje… ki je prav tako energija… torej smo prav tako blagovno blago… ki se ji postavi cena… in to se lahko dogaja do takrat… ko se končno enkrat človek prebudi in samega sebe postavi izven trga… ker končno samega sebe… spozna za neprecenljivega… kar enostavno pomeni… da se je pričel spoštovati in si podarjati ljubezen…
torej… ko postaviš ceno paradajzu… si vzporedno postaviš ceno tudi samemu sebi…
ta tehnologija… ki jo poznamo zdaj je nepotrebna… ko človek spozna sposobnosti… ki jih ima sam… ves čas v sebi… vendar… prvo je treba vso to tehnologijo spoznati kot sekundarno… torej nepotrebno… kar pomeni… da človek postane primaren in s to primarnostjo postane popolnoma neodvisen od vse te tehnologije…. od katere je zdaj trenutno popolnoma odvisen in si… ne zna predstavljati življenja brez nje…
politiki… banke… davčna… iluminati… kakršnikoli manipulatorji so efektivni le do takrat… dokler se jih podpira… da so lahko v tej vlogi… ko jim snameš masko… vidiš… da so energija… kakor ti in nič druga…
kot recimo… ko se pogovarjaš z nekom… ki dela na banki… ker do takrat… ko je ta v vlogi tega… ki dela na banki… se z njim pogovarjaš… kot s strojem… ki je programiran in ve le to… za kar je bil programiran… če pa tega človeka… peljem v naravo za približno en mesec in mu tam predstavim še drugo plat vsega tega… za kar… ni bil programiran… bo ta v trenutku zapustil službo v banki… ker si… ne bo več želel biti deležen tega programiranega sistema… tako preprosto je to… vendar preprosto je šele takrat… ko ta… ki dela na banki… sam zaprosi… da ga peljem v naravo in mu predstavim še drugo plat resnice… ker… če se ne… odloči sam… sem ponovno nekdo… ki mu bo na silo programiral nekaj novega… pa čeprav je lahko to… rešitev zanj…
vsak individuum ima pravico… da se sam odloči… če ne… je to manipulacija… in tej smo priča zdaj in vso nam poznano zgodovino… če želimo tako nadaljevati… bomo naredili le eno spremembo… ki pa se bo slej… ko prej pokazala kot prevara… ki je bila korist le za ene… ki so ponovno bili le liderji… ki so želeli živeti svojo idejo… in da jih drugi v tem podpirajo… seveda pa niso vsi tisti… ki si kakorkoli želijo… da bi se svet spremenil… oziroma… da bi se lahko življenje na svetu spremenilo… liderji… ki si želijo živeti le svojo idejo… to pa je tisto… kar pa je potrebno… da vsak sam odkrije… ali mu ta pot ugaja… ali pa ne… virov informacij je neskončno in še posebej… ko slišiš sebe je to zelo hitro rešljivo… ker se preprosto slišiš in slišiš tudi vso okolico… ki ti ves čas… kaže pot… ki je dobra zate…
torej iz ničnosti se materializira energija… ki jo trenutno potrebujemo… ko se popolnoma zavedaš… kaj si želiš… da se ti materializira… si ozaveščen kreator… če ustvarjaš več… kot si sposoben uporabljati… ali pa ustvarjaš nekaj… kar v resnici… ne potrebuješ… si neozaveščen kreator… oziroma si voden od zunanjih energij… ki vplivajo nate… s tem ohranjaš sisteme pri življenju in s tem ustvarjaš prekomerno materializirano kramo… katera se spremeni v smeti… kar pa pomeni… da se ustvarja kaos… v naravi temu nismo priča… ker v naravi vse deluje harmonično… ker je vsega dovolj za vsakogar… ki je del narave… torej tudi mi sami… kar enako pomeni… da je vsega dovolj… če znamo kreirati ozaveščeno… ker… kaj mi bo denar sredi puščave… če tam rabim vodo…
torej… kaj bom v puščavi materializiral… ja vodo… ne pa denar…
ko postaneš ozaveščen kreator… dovoliš… oziroma pustiš… da vse pride ravno takrat…ko to potrebuješ… nič prej in nič kasneje… in zato ti… ni več treba skrbeti… ker… ko si enkrat v stiku z vesoljem… ostaneš v stiku za…
vse je tukaj… le sprejeti je treba… ker vse je darilo… če se le tega zavedaš… če se ne… potem si vse vzameš na silo… in to te naredi prestrašenega… in odvisnega… ker se zavedaš… da ti bo to… tudi na ta način odvzeto…
najdi smisel v nesmislu… ker to te osvobodi nesmisla…
TaoChi
taochi, you talk sense.
kaj si jedu, bi še jaz malo
se strinjam, da vsak izbere svojo pot. in narava poskrbi za vse; oz. vsaj zase. na nek način.
živijo Katarina…
… ti priporočam… hihi… jamiii…
…
…
prvo sem jedel malo tega in onega… potem pa sem vse spustil in zdaj jem smisel… torej vedno bolj subtilno… ki se z lahkoto prebavlja in nima stranskih učinkov… ali kakršnihkoli nepotrebnih posledic…
bistvo vsega pa je… da je ta hrana vsem dostopna in vedno na razpolago… če jo le sprejmemo…
TaoChi
Hmm…. , TaoChi…., ti si zgleda kr bister karakter, in taki ljudje me vsekakor veselijo !!!
Super kmentarji, btw…
Si brez dvoma na pravi poti , o tem je malo dvoma !
Razen tega pa….;(jz mam kr močn občutek , da so določeni -omentatorji na tej strani , pa tudi drugje se pojavljajo po medmrežju drgač…,tej isti komentatorji, .. da so nekako lahko bi rekel kr da so Profesionalno-Trajno-Butasti ! ko rečem profesionalno, to tudi tako mislim. in njihovo delo je preprosto najdljiva zadeva, ko veš kaj iščeš…., in jz že kr nekej vem o takih stvareh počas…
(torej namen teh , lahko jim rečemo kr; Agentov, je seveda podtalno razbijanje nacionalne suverene države. Tovrstne stvari se izvaja z uporabo raznih NGO-organizacij ki imajo , začuda , prav vedno razna neverjetno; demokratsko, svobodno in sploh ,človeku prijazno zveneča imena ali nazive. Mislim da mi ni treba posebej omenjati , da ta je pravi namen teh organizacij praviloma v popolnem NASPROTJU z kakršnjokoli RESNICO…
GRE ZA hinavski način dela ki tovrstni organizaciji , (v našem primeru gre najverjetneje za NGO kot npr. MEDIAWATCH, ali pač zadnja slovenska verzija tovrastne organizacije.
Tu gre za NGO-je pod okriljem Britanskega agenta in eksekutorja G.S. -ja
da pa ne bom preveč pisal, je tukaj na volj povezava do kratkega gradiva ,ki bo takšnjo zadevo tudi primerno razsvetljil…
http://www.google.si/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBUQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.larouchepub.com%2Feiw%2Fpublic%2F2008%2F2008_20-29%2F2008-27%2Fpdf%2F71-75_3526.pdf&rct=j&q=george%20soros%20%3Athe%20forced-opened%20society&ei=c1w2TtaEOMHtOeeQ8PsL&usg=AFQjCNFAHOJNNK42eCVTrQYpJsNaPJ6J1w&sig2=aC715fAzFszyKr2EFzvplQ&cad=rja
Res tale Soros je prevarant galaktičnih razmer. Na Kosovu, no skratka na tistem konc je postal pravi mali cesar, ko je dobil kontrolo nad rudniki v Mitrovici. Po padcu Miloševića je človk na kosovo vložil 100 miljonov dolarjev. V Prištin je odprl eno tako prevarantsko podružnico Sklada Georga Sorosa za odprto družbo (KFOS), ki je bila del ogromne Sorosove mreže “neprofitnih skladov” v vzhodni Evropi in edržavah nekdajne Sovjetske zveze. Torej miljarder je postal nekronani kralj vzhodne Evrope in prerok “odprte družbe”. Tao Chi bo spet dejal: pišeš o Sorosu kot problemu, rešitev proti takim pa ne daš. Rešitve so. Sam se boš srečal z nasiljem Nata. Je kdo pripravlejn za to? David Icke ima rešitev, pravilno, da se vsak zazre v sebe in s svojo pozitivno energijo vpliva na soljudi in s tem prevaga tehnico na pozitivi in slabitev takih kot je Soros. Torej po Ickeju je treba v prvem delu ljudi osvestit, da ima večina na planet problem in da obstaja načrt, ki se odvija. Torej noben se ne upira načrtu za katerega niti ne ve, da obstaja! To je prvo kar je treba najprej narediti-a tukaj se že kažejo rezultati. Torej ali želimo več od tega. Jasno ne. To je prva faza.
Druga faza je: kaj lahko v zvezi s tem naredimo?
Moramo odkriti kej je dajanska moč in dojeti, da v to ne smemo iti na sledeči način: Moramo se boriti proti Iiluminatom. Moramo se boriti proti takim ljudem, ki to počnejo. Torej ljudje, ki bi se z silo borili proti takim morajo dojeti, da je to kakor zaustavljanje slona z otroško pištolco, kar bo potem slonu-Illuminatom za izgovor da nas napadejo in raznesejo na koščke. Torej postaneš sam to proti čemur se boriš. Postal bomo samo druge maske na istem obrazu. Postal bomo prav to proti čemur se borimo. Torej pot upora ni v jezi in nasilju, pot je da sestopimo s takega sistema, ki obstaja samo zato ker mi sodelujemo z njim. Banke obstajajo samo za to, da še naprej plačujemo obresti, ko si od njih vsi sposojamo. Folk govori; moramo spoštovati zakone. Icke; moramo spoštovat samo tiste zakone ki spoštujejo ljudi. nekaj ljudi neha plačvat bankam obresti za denar, hitr jih bodo izoliral in nekam odtrogar. Če bi masovno nehal plačvat bankam obresti in od njih zahtevali da pojasnijo in dokažejo če so nam res posodil fizičen denar ne neko cifro napisano na skret papir. he tako bi se cel sistem začel podirat. Tako bi začel sistem, ki na s samo nadzira in eksplotira sesedat. Torej najvažnejši proces je , da se prekine sodelovanje s sistemom kontrole. Vlade lahko samo vladajo, a ljudje smo tisti ki imamo odločilno vlogo v lastnem ujetništvu s tem ko dopuščamo vsa ta sranja, ki nam jih počnejo.Torej zgodit se mora masovna akcija. Zato se druag faza lahko začen šele takrat ko prva faza – informiranje ljudi doseže kritično maso ljudi.
živijo bine bone…
…
…
…
…
interes je tisto… kar združuje enega z drugim… če interesa ni… potem ta združitev… ne obstaja… če pa nekaj… obstaja brez interesa pa je to… ali nasilje z ene strani… ali pa podložnost z druge strani…
torej… če jaz nimam interesa… da bi bil deležen… kakršnega koli sistema… potem ta sistem nima pogojev… da ima kakršenkoli vpliv na moje življenje… seveda pa je treba prvo spoznati… da si sam sposoben živeti brez tega sistema… kot recimo zdravstvo… zaradi mene lahko gradijo bolnic kolikor želijo… zaradi mene lahko ustvarjajo kakršnekoli kemijske strupe… ki jih potem ljudje uporabljajo… itd… vendar… kakšno korist imajo oni od mene… če jih jaz… ne potrebujem… ker sem si vzel več let časa… da sem spoznal delovanje energije in kako jo lahko konstantno uporabljam… da potem zaradi tega… odpade ves zdravstveni sistem… kateri ima tolikšen vpliv na druge… ki si… ne vzamejo časa… da bi temu dozoreli…
sem hodil v službo… sem bil družaben… sem bil tukaj sredi tega sistema… ko sem to preučeval… ja sem… torej je le izgovor… da se to… ne da… seveda pa sem to postavil na primarno mesto… ker sem imel možnost iz prve roke videti… kam to človeka vodi… in sem si v zgodni mladosti to… že priznal in pričel svoje misli usmerjati v drugo smer in to je… da najdem sposobnosti… ki jih ima vsak od nas in to je biti neodvisen v vseh pogledih od drugih… seveda od tistih… ki nimajo pojma… kar so tudi sami sposobni in zaradi tega vsiljujejo svojo minimalistično dojemanje… in zaradi tega potem škodujejo samim sebi in seveda vsem tistim… ki so jim nasedli… temu lahko rečemo karma… lahko pa tudi… ne da se mi… ker mi je lažje… da drugi skrbijo zame…
torej moj in njihov interes… ni bil sinhron… kakor tudi… ni z banko… katero sem pripeljal tako daleč… da so brez tega… da bi bili na sodišču… prenehali komunicirati z menoj… čeprav sem po njihovem mišljenju… jaz… njim dolžan… ker pa sem jim predstavil vso zgodovino bančništva… in razlog… zakaj vem… da jim nisem dolžan poplačati kredita… katerega sem si pri njih vzel… so… kot prvo prenehali klicati iz izterjevalne službe… kateri so prvo predali moj primer… nato pa so še sami obupali… ker sem jim jasno povedal… da na sodišču… če se bi srečali… ne bomo govorili le o tem… kar si oni želijo… ampak o tem… kar si jaz želim… in vse tiho je bilo… ta proces je trajal 1 leto in pol… kar pomeni… da sem si vzel čas… da sem preučil njihove luknje… torej nisem nasedel… na njihove grožnje…
kako to deluje… sprejmi energijo napadalca… in si vzemi čas… da jo lahko transformiraš v drugačno vibracijo in jo pošlji nazaj… če tega nisi sposoben… te napadalec podere na tla… če pa uporabiš enako energijo… ki ti jo pošlje napadalec pa se ta borba nikdar… ne konča… pa četudi mogoče za en trenutek zmagaš… kar želim s tem povedati… banki sem poslal enake besede… vendar malo predelane… kar pomeni… da je programirani… ki je to poslal… prepoznal te besede… vendar je v tem sporočilu prejel še dodatne informacije… katere so mu odprle še drugo perspektivo… kot mu je bila do zdaj znana… in te informacije so ljubezen… sprejemanje takšnega… kot je in pomoč… katera mu je pomagala… da je spregledal… kaj dela…
kako lahko živim brez tega… da sem suženj… torej že več kot dve leti nisem zaposlen v nobenem suženjskem sistemu in še vedno imam vse… kar potrebujem… hmmm… tudi zato sem si vzel več let časa… za preučevanja… kako se… da živeti in si ustvariti želeno energijo… brez tega… da se moram vsako jutro vstati in delati… kar nekaj… da lahko potem s tem poganjam ves ta kaos…
torej bine bone… v vsakem primeru je res… da lahko vsak posameznik spremeni vse… brez tega… da iz tega dela veliki bum… le ugotoviti je treba… kaj je tvoj osebni interes in kdo te je pripravljen pri tem osebnem interesu podpreti… hihi… kar pa je tukaj smešno pa je to… da me pri tem podpira vso vesolje… kakor vsakega od nas… če se le tega zavedamo in to sprejmemo… seveda pa si je treba vzeti čas in to sprejeti kot primarno… kar pomeni… da sprejmeš… življenje… za primarno… ker tako potem življenje skrbi za nas…
eden prijatelj še iz mladih let… mi je zadnjič rekel… vidim sliko… ki mi kaže lepši jutri… vendar vidim tudi to pot… po kateri se je treba sprehoditi do tja in ta pot me odbije od te slike… ki jo vidim… ker sem raje v tem… kar sem navajen… kar enako pomeni… da raje gleda samega sebe… kako propada… kot pa da bi se odpravil na to pot… katera bi ga osvobodila iz tega v čem je ujet… temu se reče svobodna volja… vse… kar sem mu rekel je… da je vredno stopiti na to pot… ker ta pot je pot… življenja… kaj bo s tem naredil je njegova odločitev… možnost ima… kakor mi vsi… da sledimo slikam… ki nam kažejo svetlo plat življenja…
torej bine bone…si se že odpravil na to pot… ali boš počakal… da se ti… ta slika izbriše iz vidnega polja… ne skrbi za druge… ker tisti… ki nimajo interesa… ti ne bodo pomagali… ampak te bodo vlekli nazaj… če pa bodo kdaj pripravljeni in imeli enak interes pa jim boš z lahkoto pomagal… ker boš ti… to že živel… in bodo imeli možnost s prve roke videti te spremembe… katere tudi vidi recimo ta prijatelj pri meni… zato se vedno znova vrne po nove informacije… katere mu pomagajo… da hodi naprej po poti življenja… ker že hodi po njej… le… da se še sam tega… ne zaveda… to pa prepuščam njemu… da bo sam… en dan… to ugotovil… ko bo pripravljen na to… in da si bo sam… odprl to darilo življenja… vse… kar ga ovira je to… da še te poti… ni sprejel s srcem… ko se bo to odprlo… se mu bo odprlo tudi darilo življenja v neskončnih možnostih… kakor se vsakemu od nas… ko smo se pripravljeni odpreti življenju in takrat je lahko… kolikor hoče sistemov… vendar interes… ni sinhron… zato tudi… ni skupne poti…
kako boš hipnotiziran… če ti… hipnotizerja pogledaš v oči…
TaoChi
Ja Tao Chi, sem mislil pokomentirat, pa nimam kaj bistvenega dodati, saj si bistvo povedal.
Bi se dalo vse skupaj tudi še drugače napisat, pa ni potrebno.
Ne! Banke, Ne! denar, Ne! vrednotenje.
Sistem ki je opisan v prispevku je samo bolj pravično obdelan, pa še vedno strogo koristolovsko antropocentrično naravnan in izključujoč za življenja drugih prav tako živih vrst, oziroma jih vključuje le toliko, kolikor mi njih rabimo za preživetje nas samih.
Le soupoštevanje in ljubezen do vsega živega pelje v pravo smer.
Tisto o nepotrebnosti sofisticiranih in povrhu še, nevarnih tehnologij, ker jih v samem bistvu sploh ne rabimo, pa itak malo kdo šteka.
Bergmandlc…
živijo bergmandelc…
…
…
…
…
…
…
bom na kratko opisal projekt peskovnik…
enega dne sem prišel na dvorišče… in na dvorišču so bili sosedi… kateri so se pogovarjali… kako je staninvest izkoriščevalen in da… ne naredijo nič… torej so popolnoma nesposobni… staninvest je oskrbnik za naše bloke… ko je prišel pogovor za peskovnik in sem v tem pogovoru slišal… da se na staninvestu že… kar nekaj časa pogovarjajo o obnovitvi peskovnika in da še očitno to dolgo… ne bo izvedljivo… sem rekel sosedom… da imamo svoje roke in da smo sigurno sposobni ta peskovnik obnoviti sami… torej akcija je stekla takoj… ker pa se strošek porazdeli na vse stranke je bilo treba preko staninvesta pridobiti soglasje in da se bo na podlagi tega porazdelil strošek… na to sem čakal 3 mesece… v teh treh mesecih sem imel možnost spoznati… kako resnično ti operirajo… in to je neresno… nesposobno… kradejo… izmikajo se svojim dolžnostim… torej sem po treh mesecih poklical na staninvest in receptorko zaprosil… da me veže do človeka… ki je nad vsemi temi s katerimi sem imel do zdaj opravka… dobil sem direktorja… na samem začetku sem mu povedal… da naj tega… ne vzame osebno… ker se to… ne tiče njihovih osebnosti… temveč njihovega delovanja… kar pomeni… kot takšne… za katere so programirani… pogovor je stekel in uspela sva vzpostaviti stik… on sam je vse uredil še isti dan… zdaj sem tam dobrodošel tudi izven uradnih ur…. in pri zadnjem projektu… se mi je zahvalil za ponujeno roko… in moj odgovor je bil… saj v tem je smisel sodelovanja… kar pomeni… naj bo to… za… kar se je odločil… vendar naj… ne zlorablja svojega položaja… kar vzporedno pomeni… da na ta način zlorablja moje zaupanje v njega… da lahko on… opravi določeno delo namesto mene…
torej… ni problem v čemerkoli… problem je le ta… da človek pozabi spoštovati tiste… ki so mu zaupali… to… kar zdaj dela… ker so pač denar… pohlep… status… bili vzrok… da ga je odneslo izven poti življenjskega spoštovanja… sobivanja… in zaradi tega je problem… da si človek več… ne zaupa… ker je kolektivno to tako močno zacvetelo med nami…
kaj sem želel s tem predstaviti… želel sem predstaviti najin odnos… ne glede… da so nas že… ne vem kolikokrat okradli… nam izkazali nespoštovanje… in so se sosedi zaradi tega oddaljili eden od drugega… sem temu človeku izkazal spoštovanje in sem na miren način z njim podebatiral o trenutnem stanju in kaj se da spremeniti… da bi se lahko povrnilo zaupanje in sodelovanje… in ravno zaradi tega… da ga nisem obtožil za storjeno… vendar sem ga le opozoril na to… sva uspela vzpostaviti skupni stik… pot… sodelovanje…
človek… ki pa je prej bil odgovoren za naš blok in je bil vzrok za ves ta kaos… pa je sam zapustil to službo… ker iz informacij sem izvedel… da se je življenje z njim poigralo… seveda tako… kot se je on poigral z njim… torej tudi s tem položajem… katerega je izrabljal v svoj namen…
torej vse… se je lepo končalo in zdaj se lahko tudi tako nadaljuje…
saj nam je znano… če se kregamo… žalimo… obsojamo… ne pridemo nikamor… če pa se to spremeni v spoštovanje… ljubezen in željo… da sobivamo… pa se vse to… spremeni v rešljivo situacijo…
ljudje se vse preveč ozirajo navzven… ko pa je vse treba rešiti v sebi… kar enako tudi pomeni… da ne rešuj problemov v Ameriki… če si doma v Sloveniji… da ne rešuj problemov v Ljubljani… če si doma v Mariboru… da ne rešuj problemov v ulici X… če si doma v ulici Y… ker vse to… kar rešuješ tukaj… kjer si… se prenese v zavest ljudi v drugi ulici… v drugem mestu… v drugi državi… itd… pa še vse… se hitreje odvija in brez nepotrebnih stroškov… ker je vse blizu in hitro dosegljivo… torej… kaj bom delal peskovnik v Ameriki in tam reševal problem na staninvestu… če pa je bilo treba narediti peskovnik in rešiti problem na staninvestu v Mariboru…
življenje samo… poskrbi za vsakega posameznika… vse pa je odvisno… kako si in kako zdaj ti… skrbiš za življenje… to je primer tega… ki je zlorabljal svoj položaj… in mene… ker jaz… sem si želel… da se resnica razkrije in poglej… resnica se je razkrila in tako se je življenje v tem času… ko sem to razkrival… pričelo poigravati s tem… ki je ustvarjal ta kaos… to bi lahko imenovali naključje… vendar vemo… da naključij ni… torej se je vse dogajalo vzporedno in z namenom…
TaoChi
Ja plant je velik peskovnik vsaj v očeh ljudi. Nekdo v Andromedi našga peskovnika ne vidi. K tam raznese zvezdo bomo mi čez kakih 2,5 miljona let to opazil in obratn, ko bo šel k vragu naš Sonce. Najbrž pa ne bomo ničesar opazil k našga osončja ne bo več. Dobr peskovnikov je tam murje. Tolk galksij kot je zrnc kje na kakšni peščen obal. Noben pa še ni šel teh zrn preštet. Le kakšno število teh zrn je v Sahar. Sam tale peskovnik je sedal globaln in če se nekaj zgodi v Amerik se bo to kmalu v našem ali obratn. Satanist mivkajo na celem planet. Jaz verjamem, da tudi na Luni in Marsu. Sam nam se lažejo in nam govorijo kakšen velik problem je tja priti in da še tega niso sposobn naredit. Nekater pa vemo, da ni tako. Vemo, da se ljudje v kater kol peskovniku kjer kol na planet ali Maribor ali Lublan obnašajo nečastn. Kam kol se obrneš-povsod same laži in prevara?
Torej fouks, prevare, korupcije, kraja, izigravanje predpisov-je prisoten povso okol nas, povsod okol človeškega delovanja. Podjetnik kradejo državi, izkoriščajo delavce, varajo delničarje…Laž, prevara in nečastn obnašanje se vse bolj razplamentevajo. V velikih poslih, tako v politiki in v vsakodnevnem življenju. In kam nas to vse skupaj vodi?
In tako ugotoviš brez vsazga napora , da je bil v primeru današnjih lažnjivc, baron Muechhhausen (1720-1797) taprav amater.
Torej vsi ležemo vsak s svojim določenim namenom. V Svetem pism ti lepo piše, da je vsak človek lažnjivc. Dobr tud tist k je to zapisal se je zlagal. Torej laž vara samga tistga k jo izreče ne. Mora pa tud tist ka laže, da se kar kadi za nem imet dobr spomin. Babe in zdravnik pa dobr vedo od vseh lažnjivcev v peskovnik, kako je laž potrebna in koristna. Lažnjivc pa se v nasprotnem sami sebe tolažjo, da ko lažejo, da v resnic samga sebe varajo. Trenutn je važn kdo s ebolj prepričliv laže v smislu, da prevara slabše lažnjivec od sebe. Tak ja Pahor Obam pa tud. Dobr Obama ti zmerom bere laži, ki mu jih za hrbtom napiše na skret papir eden, ki še bolj laže. On je še vajenc, do mojstra pa ne bo nikol pririnil. Pa kva nas briga če tuma S+Američanom laže. Jebiga njegove laži pol plusknejo tudi k nam kot sveta laž. Bill Clinton je bil tud dober lažnjivc, da ni Moniko našponal in da mu ga ni ona pofafala. Čist nepotrebn. To so čist človešk potrebe. Zakaj bi kdo lagal, da mu to ne paše.
Torej ste tip lažnjivca Yin ali Yang?
živijo bine bone…
…
…
…
rad bi te pohvalil za vso tvoje znanje… ki ga ves čas predajaš nam… na tej strani… vendar žal… bi ta pohvala bila lažna… torej te… ne bom pohvalil… vsaj… ne 100%… ker si zaslužil le 50%… zakaj… zato… ker je pohvalno le to… kar poznaš… ne pohvalno pa je to… da… ne vidiš pa druge plati… torej rešitve… ti nikakor… ne sprejmeš nobene rešitve… katere sem ti že napisal… kar nekajkrat… tudi ta s peskovnikom… ti… ne vidiš bistva tega… ti črpaš le informacije… ki so povezane s problemom… torej ti… sediš za mizo problem… šele… ko se boš znal usesti tudi za mizo rešitev… ti bo vse to znanje pričelo koristiti… in seveda tudi drugim… katerim predajaš svoje znanje…
lahko bi te primerjal z David Icke… vendar one sedi tudi za mizo rešitev… ne le miza problem… on zraven tega… da opozarja na problem… tudi zraven tega poda možno rešitev… ki pa je seveda odvisno od vsakega posameznika… če jo sprejme…
najdi ravnovesje… ker s tem… kar ti predstavljaš… ljudi spravlja v depresijo… seveda… če nasedejo tvojim pogledom… ki nikakor nimajo nobene izhoda… ali možnosti… da bi se lahko… karkoli spremenilo… zapomni si… to je tvoj osebni svet… tvoja osebna realnost… pa s tem… ne mislim… da je tudi jaz… nisem deležen… razlika pa je bistvena… jaz sedim tudi za mizo rešitev… zato sta najini realnosti zelo razlikujeta… pa čeprav sva tako blizu…
ti… kar naprej opozarjaj na možne probleme… vendar daj še zraven tega rešitev… če je… ne vidiš… potem malo izstopi in predihaj in spoznaj rešitev… ker drugače samega sebe tiščiš v brezno brez izhoda in še tiste… ki ti mogoče nasedejo… torej si ustvarjaš veliko breme in s tem nisi niti malo drugačen od teh o katerih tako veliko veš in v njih vidiš le grozo…
sprejmi odgovornost… ker saj veš… vsaka vibracija… ki jo oddaš… se kot takšna vibracija vrne k tebi domov…
jaz sem te sprejel… vendar… ne sledim pa tvojim vibracijam… niso pa vsi tega sposobni… zato še enkrat… sprejmi odgovornost in premisli… začuti… če si želiš… da ti drugi nasedejo in jih boš potegnil zraven v to brezno… ki nima izhoda…
izkušnje ljudi… ki neprenehoma kljubujejo teoriji… so veliki preizkus resnice… ta stavek je odgovor na vse tvoje teorije… katere ti sprejemaš za edine možne… ki so na razpolago… in nasprotje tem teorijam… sem ti predstavil v projektu… peskovnik… preberi še enkrat pa boš mogoče dojel… kaj sem s tem želel predstaviti… sicer vem… da že veš… ker si inteligenten… vendar ti tvoj um… ne dovoli… da bi ti to… prišlo do srčka… ker… ko bo to… prišlo do srčka… bo treba vse to… sprejeti in takrat boš spremenil vse v tvojem življenju… ne se bati tega… ker ravno to… te bo osvobodilo tega brezna v katerega se podajaš…
K tam raznese zvezdo bomo mi čez kakih 2,5 milijona let to opazil in obratn, ko bo šel k vragu naš Sonce. bine bone… kaj te zanima… kaj bo čez 2.5 milijona let… če si zdaj tukaj… pa še zdaj tukaj… ne veš… ali boš še živel… ker vidiš le idejo tistih… ki bi ti radi že zdaj odvzeli možnost… da uživaš pod tem sončkom… prvo se s temi sooči… nekaj spremeni in se boš lahko potem soočal še s tem… kar bo čez 2.5 milijona let…
vem… da rad zmaguješ s svojim znanjem… vendar razmisli… če je to tisto… kar si želiš… in če je to edina pot… da lahko prihajaš do energije…
TaoChi
cel članek: wishful thinking. to se ne bo zgodilo. vsaj ne v naslednjih nekaj letih. zabijte si že v glavo, da so politične in denarne zadeve dost bolj dolgočasne kot to.
Judi protestirajo proti svojem predsedniku in proti visokim cenam goriva, hrane in zdravstevnim storitvami. Protestira Judovsk srednji razred. Cilj globalisto NWO je uničenje sredjega razreda in vse kar je pod njim, delavstvo, upokojence, stare in bolane. Pri nas se tudi lepo izvaja ta NWO politika. Uničevanje podizvajalcev in delavcev drug let pridejo na vrsto uopokojenc… Pahorjeva vlada čeprav je v manjšini deluje lepo po notah NWO. Prijemljejo taprave dure. Tudi naslednja ne bo nič drugačna. Globalist delajo v smer, da vse države bankrotirajo in s tem posledično spravijo v nepredstavljive težave folk.
In lohk si že lepo predstvaljaš kaj se bo zgodilo potem, ko ne bo več denarja za ničesar. Ne za plače, ne za penzije ne za zdravstvo ne za socijalo… Nastal bo nepopisen kaos in nasilje med samimi ljudmi. Elita ba so samo čakala na varnem, da se folk med sabo pobije za dobrine, ki bodo še po skladiščih in kamrah. Folk se bo lovil sam med sabo in se roštiljal en drugega, ko bo zmanjkal hrane in zdravil. Matere bodo jedle svoje lastne otroke… nastal bo novodobno ljudožerstvo. Na svoj račun bodo prišli razni kanibali, k bo še človešk mesa zmankal in se bo brez hladilnikov pokvaru bodo še ti pocrkal. In “elita” bo na varnem počakal, da se planet lepo sam od sebe obnovi in zaraste in ga bodo potem užival naslednjih par tisoč let brez motečih ljudi, ki sedaj na vse strani vpijejo, da imajo vsako pravici, ki jim pade na pamet. Bo kdo to preprečil? Ma nimaš ti nobenga, da bi bil to sposoben. He, to ni holivodarski scenarij. To imajo v resnic v svojih bučah. Vsak dan se bolj odvija njihov načrt.
ja krasno. divijina nas čaka potem.
brez morale in zakonov… sounds good to me.survival of the fittest, evolucija pač.
http://www.henrymakow.com/insiderexposesfamous.html
Tukaj imaš kaj počnejo britansk satanist.
Ziher se bo to razširl preko celga planeta.
hudo.med drugim je omenjen analni seks=3 Pa Crowley(njom,njom) in LaVey(ta je bolj pozer za moje pojme,pa hipokrit).sicer pa “blahblahblah, conspiracy, blahblahbla, bulshit..blah”.
mad max style
. jbt ga, saj včasih je človek ŽIVEL Z in V naravi…le zakaj nebi mogel še enkrat? no ja sliši se komot, uresničevat to idejo je pa dosti težje…
ALERT: THIS IS OBAMA’S HITLER COUP
August 1st, 2011 • 1:21pm •
STATEMENT
The following message was delivered by Lyndon LaRouche at 10 AM August 1.
Twelve or thirteen minutes ago I got an urgent call from Debbie (Freeman), announcing facts which are not in the press, that is, not stated in the press—which is understandable. The United States has just been sunk. Overnight. And what’s in the press is a damn lie; it’s a misleading story.
What you are about to lose, is the United States. You’re about to lose civilization. You’re about to plunge the whole planet into a Dark Age.
I received a report from Debbie this morning, just about 10 or 15 minutes ago, and she gave me the rundown on it. We don’t have the documented facts, but we have it from [reliable sources] as to what the agreement was.
The agreement is the death of the United States. And if we don’t stop it, right now, that could be the end. So therefore, anything we were going to say this morning, has to be updated.
That’s the emergency.
Everything we thought was the case on the basis of the reading of the press this morning, is not accurate. It’s misleading. It’s a partial story which does not get to the meat of the thing. And Debbie gave me very urgently a summary of this thing. But we have to get it immediately. Because this thing is going down fast.
This is intended to be the Hitler Coup, right now. It’s the equivalent of the Hitler Coup, only it’s worse. You’re going to see a lot of dead Americans piling up on the streets, and I mean it literally—unless we turn this thing around.
We still have the possibility of turning it around. This is the big one. The urgency with which we can respond to this, is going to be decisive.
The key thing is our getting a report quickly this morning, while we still can, in order to preempt this situation. SO WE ARE ON ALERT.
to bi lahk blo izmišljeno.link? pa tut če je link.. tudi jaz si lahko izmislim, da bom nki tako napisala, uporabla prave besede in omenila prava imena. torej?
zakaj ne vse propade? danes je že drugi avgust. čakam. resno, no…
tretji avgust and still no news! O.o
osmi avgust…čakam. btw, sm opazla, da si ta članek prilepu na ene 3 različne prispevke… O.o?
Saj propada. Kako taki tega ne vidite. Imam oči in ne vidim ničesar. Imam ušesa pa ne slišim ničesar. Jebiga so to vaše misli? Ali ti jig obamina klika vliva s kaglo za zalivanje roživ v tinataro. še prej pa ti je kakšen kanibal z žago odrezal vrhnjico lobanje in dvignil pokrov. da si je mal možgano v prparvu z jajci in gobicami. To ne leti direkt na tebe ampak na vse oko, kot kasetna bomba. Najdi sex med biljkami. globalist al kater drug že znajo teleportirat DNK. Ziher znajo. To že uporabljajo, če to prav prejmnik Nobelove nagrade Jeff Reimers. Z vitaminom D pa pravjo da čist hitr pozdravjo rak. Jebela satanist Rockefeller bo sedaj flaško svojga vitamina dvignil na 250 dolarjev al pa še več. Sam, da se neb kdo pozdravu. Pol mu pade dobiček. Neki v tem smislu da je 1m2 stanvanja v judovini Tel Aviv
10.000 dolarjev in sedaj že več dni tam stavkajo tamlad Jud. Viš hudiča tastra globalist hočjo vse uničit. Tud judovsk podmladek.
Jaz bi rekl, da sile globalističe NWO napadajo same sebe. Folk pa zmotn misli, da globaliste napada nekdo drug in ne sami sebe. Jebela globalistična klika in njihov pomagač še naprej nemoteno nadzirajo svoj profit in klika lepo upravlja naprej s instrumenti s pomočjo katerih se dogaja odpor. Tako globalistična klika vodi tudi ta upor proti samim sebi. Red iz kaosa. Za to tudi globalistična klika uporablja internet da s njegovo pomočjo širjo razne napade in dezinformacije. To se vse potem ujema z tisto njihovo formulo, kaos-reakcija-rešitev.
jaz bi tebe prav rada srečala v živo. me zanima, če si v real lifu tudi tako blazen al se sam delaš tak tle gor?
Kaj pa je realen življej po teb? Matrica je povsod okol nas… Ta svet, k ga ti vidiš je sam zato, da te naredijo slepo za resnico. He tist k ne vidite pa je, da ta folk, ki ga mirn lahko imenuješ zločinci sebe imenuje elita. Bush pa jim ja pravu, ko je še cvilil v bel hiš, da so njegova baza. Torej ti blesavc hočejo imet vse ljudi očipljene, želijo eno svetovno vojsko, Nato ali kako se bo že pol imenvala. Hočjo met kolikor se da močno kontrolo našga sveta, tako, da folk potem ne bo mogel glede tega naredit, popolnoma nič. Kurc kje pa ti pol vidš ali čutš, da v resnic mi živimo na nek frekvenc. Na frekvenc, ki je dostopna našim fizičnim čutom. Tej naš frekvenc pa je zelo malo dostopno. Ma kva jez nakladam. To obvladate ne. Če sem jaz nor nič bat. Bat se moraš norecv, ki upravljajo svet. Jaz ne upravljam ničesar takega, da bi moral biti katerga strah. He,he…
ma če se ti zdi, da je svet tako pokvarjen in črn in je le slepilo pa nevemkaj… zakaj se ne ubiješ? takrat boš svoboden, ne…?
Ubij se ti. Kaj od drugih to pričakuješ. Jaz nisem še nobenga pozval, da se ubije ali da naj katerga ubije. Dame imajo prednost. Dame bolj pod narekovaj. Torej ubij se ti najprej in prid potem nazaj povedat kako je tam na on stran perona. Ampak ne se na hitr. Počas, da padeš v klinično smrt, in nam potem, ko se zbudiš poveš lebdeča tam pod stropom ali vidiš na polički plišastga medvedka ali prazno polico. To je zelo važn. Če namreš ne boš videla medvadka, ki bo tam ziher nastavljen potem z posmrtnim življenem ni nič. Predsmrtna blodnja možganov, ki jim zmanka kisika. Torej hitr se ubij. sem ferbčn tist o plišastem medvedk.
jaz? le zakaj, bine bone? jaz rada živim
po postih sodeč si ti tisti, ki ne mara ne tega sveta ne življenja, ne ničesar… in govori bedarije. lol
Bedastim ne pomaga nič. Zato ti kot bedastemu osebku posredujem bedastoče. Ampak zastonj. Tudi bedarij ne zastopiš.
Sanja svinja koruzo na njivi oljne repice.
Hahahaha bine ti ga biksaš.Le kam bi mi prišli brez domišlija
@Katarina: Črno in belo ne obstaja. Je le produkt tvojih misli, spominov itd. Ni plusa in minusa VSE SAMO JE! Odvisno od tega al je črno al pa belo pa je odvisno od vsakega posameznika. Nič nima dveh plati. Ima samo eno. In ta se imenuje resnica.
Vse samo je… Resnica je ena, poti je mnogo, pogledov nanje je več, vsi vidijo “resnico” drugače, glede na to, da “samo je”… Tudi jaz trdim, da nič ni črno in belo. To trdijo taki paranoiki kot je bine bone, ki na vsak način skušajo svet razdeliti na “dobre in zle”… bedarija, pravim jaz. Ljudje smo sivi in to je naša pravica. Nobenmu se ni potrebno definirat in še manj bit hipokrit. Plus in minus pa obstajata, da držita vesolje v ravnovesju, ampak to je že druga znanost, ki je ne bi razumel… he,he…
Try me.
hahaha! try yourself, pejt po taprave bukvice, preber jih in razmišljaj…to ni za v javnost.
pa prosim, ne me vprašat naslovov…če si na eni dobri poti, jih a)verjetno že imaš ali b)bodo same prišle k tebi.
Ja, vsi smrt vidijo drugače. Na konc pa vsi enka stegnejo papke in dobijo etiketo na desn palc, seveda če imajo srečo.
Edina rešitev za Dostojno Življenje vseh na Zemlji je vpeljava Enakovrednega Denarnega Sistema, še prej pa vpeljava univerzalnega temeljnega dohodka. S tem bomo lahko zagotovili dostojno življenje in ustrezno izobrazbo vsem ljudem, da se bomo vsi naučili živeti po principu kar je najboljše za vse oz. ljubi soseda, kot ljubiš samega sebe.
Predlagam, obiščeš naše strani in se pridružiš ustvarjanju Dostojnega sveta za vsa Živa bitja:
http://www.equalmoney.org
http://www.desteni.org
http://www.destonians.com
Obišči tudi našo trgovino, kjer lahko dobiš veliko informacij o tem, kako bo izgeldalo življenje v Enakovrednem Denarnem Sistemu:
http://www.eqafe.com
Blaž, tu se strinjam z bine-tom, to je propaganda za NWO, New World Order, New Wordly Order, ali Novus Ordo Seclorum (imaš na dankovcu za en dolar). Novi Svetovni Red, ne kot novi red sveta, ampak kot Novi Posvetni (Worldy, Seclorum) Red. Novi red brez Boga, brez transcendence (ni tu mišljena samo-hipnoza ali “possession” s strani kakšnih entitet), brez nadnaravnega; novi materialistični/marksistični red. Kjer boš služil le Satanu, torej vsemu kar je iz tega sveta, služil le telesu in čutnim užitkom ali vrednotam egoizma ali izkoriščanja.
In to si povedal tudi sam, z besedami: “bomo lahko zagotovili dostojno življenje”. Mene ne zanima stoletno življenje na zemlji, mene ne zanima dostojno življenje ali bolj točno preživljanje življenja, životarjenje. Kaj sploh je “dostojno življenje” za nekega reptila na vrhu piramide, ko gleda na nas navadne ljudi? Verjetno eno malo stanovanje, tam max enih 30 kvadratov, v ne vem koliko nadstropni stolpnici večmilijonskega mesta, z vgrajenim čipom v telesu, kateri ti bo služil kot vse te kartice katere imamo sedaj… Mene ne zanima “dostojno življenje”, mene zanima R E S N I C A, mene zanima tista RESNICA, ki me bo OSVOBODILA, ki me bo popeljala k BOGU. Nič drugega me ne zanima. Pa kakšno “dostojno življenje”, sem neskončna duša, na poti nazaj k Bogu, sedaj naj bi me pa zanimalo “dostojno življenje”?!?! Daj mi RESNICO, ostalo je nepomembno. Raje imam svet v tem fucked up stanju kot je trenutno, pa da je še vedno nekaj Resnice v njem, kot pa da živim v njihovem NWO, kjer Resnice praktično ne bo več…
In kako se misliš boriti proti tem reptilom? S protesti? Z volitvami? Samo po sebi ne bo šlo.. 15o je že infiltriran in kliče k enotni svetovni banki.. superca.. kaj češ lepšega.. Saj so tej socialni inženirji rekli, da bodo LJUDJE SAMI ZAHTEVALI NWO. In to se sedaj dogaja.. Če sedaj ljudje nimajo želje po Resnici, po tem da bi si prizadevali edino za Resnico, da bi se zatekli k Bogu (tako kot neprestano ponavlja naxyr).. potem je njihov boj že vnaprej obsojen na propad..
Imejte v mislih, da si “Novi Posvetni Red” želi socialistične ureditve, brez lastnine in brez denarja. Edina, edina, ampak res edina zaščita pred vsem tem je Resnica, Bog, oz. iskrena Duhovna pot,…
tisto zgoraj o pomenu NWO/NSO…
in saecula saeculorum – “na veke vekov”
na dolarju pa piše: “novus ordo seclorum” pravaja se “A New Order of the Ages”, ampak saeculorum/seculorum (ae se izgovori kot e) ni enako kot seclorum, manjka “u”. Zdej ali je pomen enak ali ne, ne vem…
angleška beseda “secular” pomeni: “(po)sveten (necerkven), profan; sekularen; stoleten, ki se dogaja le enkrat na 100 let, ki traja ali
se nadaljuje skozi stoletja;”.
Torej oboje: posveten in tudi vek. Zato bi lahko bil Novi Posvetni Red.
rumormillnews.com:
Za nas je edina rešitev da bandite v EU pošljemo po hitrem postopku v maloro.
http://referendumprotiveu.wordpress.com/2011/11/16/video-nigel-farage-eurokratima-sve-vas-treba-najuriti-s-posla/
Evo imao ljudi, ki zagovarjajo NWO. Agent NWO. Torej zagovarjaš enotno svetovno vlado. Globalno korporacijo. Globalna ekonomija, skupna Svetovna vlada, ki bo izbrana med planetarnimi diktatorji in banditi. Ena univerzalna religija, Satan. Torej zagovarjaš njihov Agenda 21, depopulacija svetovnega prebivalstav, preživele pa zapreti v majhna mesta, močno zastražena in pod elektronsko in satelitsko kontrolo in brez možnost prostega gibanja.
Sedaj nam spet pripravljaja planetrano pandemijo, ki nau bi bila zelo nalezljiva!
Tukaj: http://www.activistpost.com/2011/11/scientists-weaponize-deadly-bird-flu.html
http://www.activistpost.com/2011/11/scientists-weaponize-deadly-bird-flu.html
Je to tudi v tem načrtu dostojnega življenja za preživele?