/mnt/raptor/client14/web25/web/ Geoinženiring: Poročanja velikih svetovnih medijskih hiš | Ujet.si

subscribe: Posts | Comments | Email

leader

Geoinženiring: Poročanja velikih svetovnih medijskih hiš

73 comments
Geoinženiring: Poročanja velikih svetovnih medijskih hiš

Za vse dvomljivce, ki vam lastne oči niso dovolj in še vedno zavračate pojav chemtrailov, ter geoinženiring kot realnost, sem zbral nekaj člankov velikih svetovnih medijskih hiš v spodnjem kronološkem seznamu. Ako berete angleško vam priporočam, da si jih preberete v celoti.

     

The New York Times – 27. junij 2006 – William J. Broad – How to Cool a Planet (Maybe)

Kratek povzetek: Ampak sedaj v velikem preobratu nekateri svetovno najbolj ugledni znanstveniki pravijo, da predlogi zahtevajo resno obravnavo zaradi rastočih skrbi globalnega segrevanja. … Predlagani načrti in študije so del kontraverznega področja poznanega kot geoinženiring, kar pomeni ogromno spreminjanje zemeljskega okolja, da bolj ustreza človekovim potrebam in izboljša možnost naselitve. … Dr. Cicerone pravi, da geoinženiring ne bi smel biti izgovor za nadaljevanje osnaževanja s toplogrednimi plini, pravtako pa pravi, da je večina znanstvenikov zadržana do geoinženiringa zaradi morebitnih negativnih posledic. … Predsednik odbora Scientific Society Presidents Martin A. Apple je dejal o geoinženiringu na nedavnem sestanku v Washingtonu; dajmo govoriti o finančnih sredstvih za raziskave z dovolj ničlami, da bomo lahko naredili preboj.

    

CNN – 19. junij 2007 – Paul Sussman – The shield of Ra: Could solar reflection save the planet?

Kratek povzetek: Prejšnji teden je v uglednem znanstvenem časopisu Philosophical Transactions of the Royal Society izšla študija šestih vodilnih klimatskih znanstvenikov v ZDA, ki opozarjajo, da je človeška civilizacija neposredno ogrožena zaradi pospešujočih klimatskih sprememb. … Med mnogimi rešitvami se zdi geoinženiring najbolj primerna, še posebaj odbijanje sončnih žarkov z posipanjem majhnih delcev že v atmosferi. … Tako rešitev je predlagal že James T. Early leta 1989. … Še ena ideja je simuliranje vulkana, torej posipanje žvepla v visoko atmosfero, tudi tako bi lahko dosegli ohladitev. … Dr. Benny Peiser pravi, da bi kaj takega bil ogromen in tvegan poskus. … Znanstvenik Ken Caldeira pravi, da se mu kot državljanu zdi geoinženiring nevaren in ga ne podpira. … Znanstveniki se strinjajo, da zaradi tega ne bi smeli nehati zmanjševati toplogrednih izpustov, ampak, da je potrebno razviti te tehnologije kot nekakšno zavarovanje za ekstremne klimatske spremembe.

    

The Washington Post – 13. junij 2009 – Samuel Thernstrom – Could We Engineer a Cooler Planet?

Kratek povzetek: Po letih neukrepanja pri klimatski politiki izgleda, da bo Kongres (ZDA) sprejel prve federalne limite za emisije toplogrednih plinov to pomlad. Kljub temu pa vedno več klimatskih znanstvenikov in učenjakov misli, da bodo taki ukrepi prepozni za ustavitev ogrevanja – in posledično je potrebno razširiti pogled na več možnosti klimatske politike. … V izogib ogrevanju, morajo biti globalne emisije ustavljene takoj in obstoječe  emisije bi tudi bilo potrebno odstraniti iz atmosfere. Kar pa ni verjetno. … Svetovalec za znanost v Beli hiši (White House) John Holdren je nedavno razložil: moramo raziskati vse možnosti in jih razumeti – tudi pomankljivosti – ker če odpovedo drugi pristopi, potem bo prišel na vrsto geoinženiring. … Bi res lahko ohladili planet? Znanost je še v povojih, ampak obstajajo zanjimivi preddokazi (intriguing preliminary evidence), ki potrjujejo, da je to mogoče – hitro, učinkovito in finančno ustrezno, trije atributi, ki jih nobena druga klimatska politika nima. … Naprimer; ultra fina zrna žvepla injecirana v zgornjo atmosfero bi odbila 1 do 2 odstotka sončne svetlobe. … Obstaja veliko znanstvenih dokazov, ki podpirajo ključne koncepte – ampak nič federalnih (proračunskih) sredstev za raziskave (geoinženiringa). … Busheva administracija je zavrnila petletni program raziskovanja geoinženiringa vreden 64 milijonov $, ki ga je predlagal Energy Department. Obamina administracija bi morala še enkrat pretehtati to odločitev. …

     

BBC – 1. september 2009 – Pallab Ghosh – Engineering Earth ‘is feasible’

Kratek povzetek: Študija britanskega Royal Society je ugotovila, da je mnogo inženirskih predlogov za zmanšanje vpliva klimatskih sprememb tehnično možnih. … Ampak ta potencial geoinženiringa ne sme vplivati na zmanjševanje toplogrednih izpustov. … Geoinženiring in njegove posledice so cena, ki jo bomo morali plačati, če nam spodleti ukrepati v zvezi z klimatskimi spremembami. … Morali bi še naprej vlagati v raziskave in razvoj možnosti geoinženiringa, da ugotovimo, če obstajajo manj tvegane metode, ako postane potrebno zmanjšati hitrost ogrevanja v tem stoletju. … Tri metode imajo največ potenciala: stratosferski aerosoli (posipanje majhnih delcev v stratosfero), metode stacionirane v vesolju in proizvajanje oblakov (tudi ladje za proizvajanje oblakov). … Poročilo pravi, da bodo največji izzivi za uspešno izvedbo geoinženiringa pravzaprav sociološki, etični, legalni in politični problemi povezani z vladanjem kot pa znanstveni problemi. … Predlaga se, da organizacija kot je UN Commission for Sustainable Development prevzame vodilno vlogo pri pripravi sporazumov za izvedbo geoinženiringa.

     

CNN – 8. november 2009 - Matt FordCan cloud ships and space sun shades fix the planet?

Kratek povzetek: To so sklepi več let trajajočega opazovanja tehnologij geoinženiringa, ki ga je opravil UK Royal Academy. Od umetnih dreves, do ladij za izdelavo oblakov; ideje so zasnovane tako, da ponudijo alternative za celoten planet, če zmanjšanje emisij odpove. … Royal Society verjame, da so nekatere tehnologije obetavne, še posebej nanos majhnih delcev v atmosfero, takšno odbijanje sončne svetlobe. … Strokovnjake skrbi, da bo navdušenje odvrnilo od zmanjšanja izpustov ogljika. …  Dr Tim Fox ocenjuje, da bo do leta 2050 na področju geoinženiringa zaposlenih 2 milijona ljudi. … UK Institution of Mechanical Engineers poziva britansko vlado, da vloži 20 milijonov £ za geoinženirski raziskovalni center. … Geoinženiring lahko deluje jutri, vprašanje je samo razsežnosti in cene, tehnologija že obstaja. …  Mnogi predlogi so še vedno tvegani, ker bi lahko imeli ravno take učinke na klimo, kakršnim se hočemo izogniti. … Mike Childs pravi, da koristi geoinženiringa niso dokazane.

     

In še izredno zanjimiv članek, ki potrjuje, da se geoinženiring že izvaja v večini sveta.

     

IPS – 24. maj 2010 – Stephen Leahy – U.N. Body Urges Caution on Synthetic Bacteria, Geoengineering

Kratek povzetek: Znanstveniki so razglasili kreacijo prve samorazmnožujoče sintetične (umetne) oblike življenja prejšnji petek in pred nekaj urami je znanstveni odbor OZN na seji pozval države, da uvedejo stroge varnostne ukrepe v izogib izpustu takih entitet v okolje. … Predstavnik Malavija je dejal, da so zaskrbljeni zaradi negativnih učinkov geoinženiringa in sintetičnih oblik življenja na Afriko. … Leta 2005 je Craig Venter ustanovil podjetje Synthetic Genomics, da bi uporabil gene izluščene tudi iz morja za kreacijo sintetičnih organizmov, ki bi spremenili rastline kot je trava ali koruzna stebla v etanol, da bi proizvajala vodik, izločala neonesnaževalno olje ali uničevala toplogredne pline. … Mundita Lim s Filipinov misli, da ne bi smeli izpustiti nobenih živih sintetičnih organizmov, celic ali genomov v okolje dokler ne bodo opravljene javne, transparentne in nesporne študije, ki bodo na voljo vsem. … Geoinženiring pomeni vsak ogromen namenski človeški napor, ki uravnava glavne planetarne sisteme. … U.N. Convention on Biological Diversity (CBD) predlaga moratorij na uporabo geoinženiringa, še posebno ga podpirajo države iz Afrike, Azije, Europe in Latinske Amerike pravi Silvia Ribiero. ZDA ni članica konvencije o biološki raznolikosti, Kanada je, ampak je nasprotovala moratoriju.

    

Komentar: Prvih 5 člankov je napisanih v zelo podobnem slogu z zelo podobno argumentacijo in namigi. Takih člankov je še več, ampak zgornji so članki največjih svetovnih medijskih hiš, torej članki, ki opozorijo na temo in jo tako razširijo še v druge časopise, novice, televizijske debate… Zanjimivo bi bilo tudi pobrskati po znanstvenih revijah in pogledati na geoinženiring bolj tehnično, ampak naj to ostane naloga za kako drugo priložnost.

Zgodba člankov je zelo enotna, geoinženiring je izhod v sili, če zmanjševanje izpustov odpove, a zato sam proces zmanjševanja še ne sme biti ukinjen. Tu gre za opravičevanje negativnih učinkov geoinženiringa, očitno jih je mnogo in si nihče ne upa trditi, da je geoinženiring nekaj dobrega, zato raje rečemo, da ga sicer rajši ne bi uporabljali, ampak ga nujno potrebujemo kot zavarovanje, če zmanjševanje izpustov odpove. Naj na tej točki še enkrat odločno poudarim, da CO2 ni problem! O tem lahko preberete več v drugih člankih in podstraneh na Ujet.si. 

Že sama predstavitev geoinženiringa je prevarantska, potrebujemo ga samo, če nam ne uspe znižati izpustov CO2, kar je pa očitno, da se ne bo zgodilo. Kot kazen, ki jo mora ljudstvo plačati. Cilj teh člankov o geoinženiringu je predstaviti ga kot nekaj nevarnega, ampak nujnega. Članki začnejo z obljubo okoljske katastrofe, ki pripelje do propada civilizacije, in ko te enkrat ujamejo na trik strahu za prihodnost ti ponudijo rešitev – geoinženiring, nevarno a nujno.

Članek iz leta 2006 piše še z vprašaji, tj. piše kot, da ne ve ali je geoinženiring tehnično mogoč ali ne. Medtem ko članki v naslednjih letih vedno bolj zagovarjajo tezo, da je to tehnično izvedljivo, in da so tehnologije že razvite, vsaj na fazi prototipov in teoretično. V zadnjem članku iz leta 2010 pa lahko že beremo, da je geoinženiring obrodil neželjeni sad, in sicer kreacijo sintetičnega (umetnega) organizma z zmožnostjo razmnoževanja. Ko sem bral ta članek sem se spomnil na trilogijo Matrix, ki si jo ravnokar ponovno ogledujem.

Pojavi se vprašanje zakaj smo priča negativnim učinkom geoinženiringa in pozivom k moratorijem, ko pa projekti geoinženiringa sploh še niso v državnih proračunih. Jaz se že vsaj 5 let zavedam geoinženiringa tipa pršenja finih delcev v atmosfero – chemtrails, zato so mi zgornji članki razen zadnjega smešni in samo zgodbica za javnost. Potrebno je pogledati v nebo in kritično opazovati, potem pa kmalu zadeve postanejo več kot OČITNE. In ko sem zasledil pobude po geoinženiringu v zadnjih letih, prišle so predvsem s strani korporacij, fundacij, inštitutov…, ki rešujejo planet pred zloglasnim človeškim izdihom CO2, sem si rekel, da hočejo javne finance za projekte, ki jih že izvajajo, oziroma jih želijo razširiti. In ko kronološko preberete zgornje članke boste videli kako počasi vprašaj ali je tehnologija mogoča zamenja vprašaj koliko denarja bodo politiki namenili iz proračunov.

Hkrati pa ti svetovno ugledni znanstveniki seveda ne pozabijo širiti tudi agende ene svetovne vlade, saj se argumentacija giblje tudi v smer, da ni niti tako velik problem v denarju za geoinženiring, ampak je večji problem kako doseči, da se ga bodo lotile vse svetovne države hkrati, v enaki meri, koordinirano, fleksibilno, kako bo financiran… seveda nikakor drugače kot pod nadzorom svetovne vlade, vendarle moramo rešiti naš planet pred samim seboj (nekoristnimi potrošniki), res?

     

Primer geoinženiringa imenovanega chemtrails nad Hrvaško 7. 7. 2010:

Avtor objave: Jaka Furlan

  1. 28. oz. 29. maja letos je bil v Begijskem mest Ghent pod pokroviteljstvom Belfort Group – Citizens in Action simpozij na temo Chemtrails oz. v povezavi s temami o izpuščanju raznoraznih stvari v zrak… Več o tem si lahko preberete sami na strani Global Research Canada @ http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=20369 oz. si poiščete kakšen video na Youtubu [belfort group chemtrails] ali preko njihove spletne strani http://citizensinactionbelgium.ning.com/ (v nizozemščini), kjer so razni znanstveniki, podkrepljeni s takimi ali drugačnimi dokumenti (CASE ORANGE: Contrail Science, Its Impact on Climate and Weather Manipulation Programs Conducted by the United States and Its Allies) ugotovili oz. priznali, da manipulacija podnebja, predvsem lokalnega, ni niti prevara niti kakšna teorija zarote ampak operacija v polnem zagonu že kar nekaj desetletij. Ne lažejo o tem, ampak samo govori se ne – pol ure brskanja po internetu ti prinese obilne podatke…

    Je pa koristno pogledati iz razširjenega vidika: zadeva se dogaja na različnih nivojih – od samih chemtrail-ov, raznih motenj preko frekvenčnih/radijskih/električnih sistemov, masovne uporabe gnojil/herbicidov/pesticidov, genetsko spremenjene hrane, cepljenja (ne se cepit proti gripi!), vode in še bi lahko naštevali – vse te stvari spreminjajo naše okolje in nas same na nek nenaraven, vsiljiv, agresiven in posledično nevaren način. Kar pa itak že vemo.

    Kdo bo plačal za te eksperimente? Država? Cerkev? Banke? Korporacije? Davkoplačevalci? A je kakšna bistvena razlika?

    Na izjavo “kako doseči, da se ga bodo lotile vse svetovne države” bi dodal, da verjetno podobno kot bo z GMO-ji … Amerika jih ima že od zgodnjih devetdesetih let, VB trenutno na veliko forsira EU v GMOje in zagovarja kako so dobri… (govori so natančne kopije Monsantovih govorov) … EU je prejšnji teden odobril 6 novih genetsko spremenjenih vrst koruze za uvoz v Evropo za potrebe krme za živali, hrane, predelave ipd… Sčasoma bo ta zadeva povsod in, ko bodo žitnice polne tega sranja (oprostite izrazu), ker se je že povsod izkazalo, da je nemogoče nadzirati vsako posamezno seme, bodo države prisiljene sprejeti/odobriti GMOje ker bojo itak povsod. Spomnimo se Argentine.. ampak to je tema že za drugič… Principi prevzemov kontrole so povsod isti naj bo to ekonomija, zdravstvo, vojska, hrana…

    A patriot must always be ready to defend his country against his government.

  2. A kdo ve koliko gre iz proračonov svetonih držav in predvsem Slovenije za ta poizkus zastreti sonce in hkrati zmanjšat imunski sistem človeka, uničiti pridelke (ki niso monsantovi, …
    Sploh pa zakaj bi kao zastirali sonce??? sonce je vir življenja, brez sonca smo mi rastline in živali nasvidenje razen seveda luskinarjev pod zemljo.

    • Boldrik says:

      Pa, vse gre iz proračunov, davkoplačevalski font, tj naš denar. Menda ne misliš, da bodo dajali iz svojih žepov? Še kaj jim bo kapnilo poleg. :-(
      Kaj so tisti, ki to počnejo, si lepo ugotovil v drugem stavku. Luskinarji – dober izraz, močeradi se že rahlo ponavlja. :-D

      • bine bone says:

        Bush je dejal da tak sprejanje preko planeta s 15 letali stane samo 1 miljardo dolarjev letno. To je za močerade ništica. Dobr sedaj so postali bolj prefrigani. Sprejanje opravljajo s civilnimi letali na rednih linijah. Pa se tistih petnajst vojaških letal lahko skrije med civilne. Vsake toliko časa pa se med sprejanjem pojavi nekak NLP, ki kontrolira ali pazi na letala, ki izvajajo sprejanje. To sem opazil, žal pa je bilo nemogoče tako hitro aktivirat kamero, ki je vedno pri meni in snemam bandite kjer se trenutno nahajam. No ta neznan predmet sem opazil 7. 5. letos ob 14 in deset minut nad Mozirjem. Seveda se je takrat nad Mozirjem dogajalo sprejanje banditov.

  3. luciano says:

    Fascinanten video! Bravo! Odlični posnetki nastajanja oblakov v različnih plasteh ozračja in kondenzacije zaradi letalskih izpuhov.

    • Jaka Furlan says:

      Fascinanten komentar! Bravo! Odličen primer trditev brez argumentacije…

      luciano pojasni mi zakaj kondenzacijska sled ostane na nebu, čez celo obzorje tudi po tem, ko je letalo že zapustilo vidno polje, zakaj se ta kondenzacijska sled počasi raztegne in združi v meglice, ki prekrivajo celo nebo in ga osivijo/obelijo, ter zakaj je tako zgolj pri določenih letalih, pri drugih pa je sled kratka (isti dan, izgleda ista višina, izgleda podobno letalo…) Lepo z preverljivimi viri, grafi… V detajle prosim. Hvala.

  4. luciano says:

    Kako se bo razvijala kondenzacijska sled je odvisno od pogojev v atmosferi. Torej temperature, vlažnosti, vetra in nadmorske višine. Dvomim, da si sposoben ocenit, na kateri višini leti letalo.
    Poleg tega oblačnost nastaja spontano in v različnih oblikah.

    Tvoj argument je argument from ignorance – vidim nekaj, ne znam si razložit oziroma ne razumem, torej je to geoinzeniring.

    • Jaka Furlan says:

      Nisem zadovoljen z odgovorom luciano; ”Kako se bo razvijala kondenzacijska sled je odvisno od pogojev v atmosferi. Torej temperature, vlažnosti, vetra in nadmorske višine.” – Ni dovolj. Hočem točno vedeti, kakšni pogoji, grafe prosim.

      In ne moj argument je vidim nekaj in edini način kako si uspem to razložiti je geoinženiring, mal drugače kajne?

    • luciano

      Kar si zapisal,
      “Tvoj argument je argument from ignorance – vidim nekaj, ne znam si razložit oziroma ne razumem, torej je to geoinzeniring.” je šele ignoranca, da je kaj … še posebej če si morda eden tistih, ki nekaj vedo, so pri koritu in bi lahko kaj storili in bi bili to celo dolžni, pa ne storijo nič …da bi vsaj argumentirano potolažili nas nevedne, ki zijamo v nebo in se čudimo ..

      Sterali smo se v raznorazne alianse in zdaj nam nad glavami lahko frči karkoli hoče, počne kar hoče in vsaka nadaljnja debata o tem je odveč kajne .. po inerciji vsega bo to ravnokar tudi spraševati prepovedano.
      Skratka, tisti, ki bi lahko in so to celo odgovorno dolžni raziskati ne store nič, ker se pač čez avtoriteto in dogmo ne sme šinfat .. vse “relevantne” informacije pa se itak pobirajo iz “velikih centrov resnice”. Vprašaj naše meteorologe, (če nisi eden od njih) ali počno kakšne višinske raziskave ozračja … dnevno, ves čas.
      Sorry že tolko časa teptam to zemljo, da ti mirno lahko zagotovim, da tega pred desetletji ni bilo, da bi za letalom ostal kak drek dlje časa. Aja, to je od kar kurijo “blajfraj” in imajo katalizatorje .. :) )
      No, pa sva pri tem, da takrat s klimo ni bilo tako in se je vse začelo z objavami naših/tujih vrlih nobelovcev..
      Zanimivo .. eni bi se lahko razlomili z raznoraznim entuziastičnim dokazovanjem evidentnega med tem, ko se z dogmo nafilanim strokovnjakom niti tega ne da, da bi z enim samim izvedenim testom dokazali nasprotno. Kdo zdaj lažje pride do vzorca ozračja tam gori, goriva itd. ..

      • luciano says:

        Makro, z veseljem bi ti odgovoril vendar moji komentarji nikakor niso prikazani in zgolj čakajo na objavo. Ne bi želel narediti nobenega zaključka glede tega.

        Vendar se mi pa zdi, da bi na tako progresivni in svobodomisleni strani lahko obstajal bolj prost sistem svobode izražanja.

        • Jaka Furlan says:

          @komentiranje – Prijavi se in ko ti bom potrdil prvi komentar boš lahko svobodno komentiral – tako se je najlažje znebiti spama… :)
          @graf – je važen graf, kar najdi mi ga in mi potem na podlagi njega razloži zakaj ostane kondenzacijska sled čez celo nebo tudi po tem ko letalo že izgine za obzorjem…

        • Boldrik says:

          Grafi ne pomenijo nič. Vsako stvar se da z določeno količino podatkov dokazati karkoli.
          Tudi BigBang in evolucija je potrjena z grafi, žal pa ni za nobeno nobenih dokazov. Prej kontra. Teorija je fina, potrebujemo samo še dokaze, ki pa jih ni in ni. In jih nikoli ne bo. Eh, je#$eš tako “znanost”. Vse to je UGIBANJE v belih haljah – nič boljše od našega, ki pa je vsaj logično za razliko. “Znanost” ni nič drugega kot še eno verstvo, v katerega moraš verjeti, če ne se podre kot hiša iz kart, kar tudi je. Ne vse, večina pa.

        • Saj je, a ni?
          Za hitrejši komentar moraš pač biti prijavljen.
          Zaključkov tudi jaz ne delam, verjamem pa srenji in njihovim ubogim odzivom, vse manj.
          Tudi jaz bi se oklepal empirike do obisti .. žal ali na srečo me kliče narava in upam zdrava kmečka pamet.
          Ni odgovornosti in to je to! Žal bo “Zemlja spet ploščata”, ker nekateri tako pravijo..

          • bine bone says:

            Ziher pa stara ljudstva niso mislila, ko so trdila, da je zemlja ploščata in na rob padeš dol. Stara ljudstva so imela prave podatke. Samo to nekak ne paše v našo dobo. Sumerci so rekli: Zemlja je sedmi planet. Naš pa v luft kako sedmi? Če je Zemlja tretji planet od sonca. Ha, sumerc: Sedmi od zunaj. Tisti, ki pride v naš osončje od zunaj. Pišuka le kdo prihaj iz črnih globin vesolja? Grem stavit, da so stara ljudstva vedela, da obstajajo ploščati svetovi, galksije, sigurn so vedela za okrogle galksije, za spiralne, elipsaste. Sem še kakšno pozabu. Aha, galksije na samm robu kozmičnega jajca, ki so bolj rastresena. Če prerežeš galksijo, ki je pravokoten nas njen ekvator, dobiš sliko plošče. No vidte. Vedeli so to. Torej je naš vesolje ploščat.

  5. luciano says:

    Prav imaš, v tvojem zapisu je veliko grafov, enačb in znanstvenega pristopa pri dokazovanju. Da je nekdo nekaj videl, v znanosti ni noben dokaz.

    Resnično upam, da ne problematiziraš nastajanja kondenzacijskih sledi. Grafi glede tega torej niso pomembni, ker je problematičen tvoj pristop pri dokazovanju.

    Res ne razumum, kako lahko na podlagi gledanja kondenzacije na nebu zaključiš, da gre za geoinženiring. Sam praviš, da vidiš NEKAJ. Torej ne veš, kaj je tisto. In potem takoj preskočiš na geoinženiring. Slaba razlaga, brez dokazov, ki temelji bolj na veri, da gre za nekaj zlobnega.

    Tvoj argument je identičen argumentu za NLP-je. Nekdo vidi na nebu neke čudne luči, ki se premikajo in nato hitro izginejo. Kako si naj to razloži? Letalo ni bilo, helikopter tudi ne. NLP pa bi lahko to naredil. Torej je bil to NLP.

    • Jaka Furlan says:

      luciano napisal si: ”Odlični posnetki nastajanja oblakov v različnih plasteh ozračja in kondenzacije zaradi letalskih izpuhov.”

      Prosil sem te, če mi lahko pokažeš graf na podlagi katerega se da izračunat kakšni morajo biti pogoji, da je kondenzacijska sled jasno vidna čez celo nebo tudi po tem, ko letalo že izgine za obzorjem.

      Mi ga boš pokazal ali ne?

      Glede na to, kaj praviš in kako to praviš bi moralo biti to zelo preprosto…

      • luciano says:

        Jaka, kot sem napisal, je razvoj kondezacijske sledi odvisen od več dejavnikov. Je fukcija več variabel in ti ne morem narisat 2D grafa. Upam, da to razumeš.

        Za debato hitrost razvijanja kondenzacijske sledi ni bistvena. Bistveno je, da priznaš, da takšna sled obstaja in ni nič nenavadnega.

        Ti pa narediš zaključek, da gre na tistem posnetku za geoinženiring, ker je bilo pač veliko prometa tisti dan in pravi pogoji. Kot sem rekel, gre za argument from ignorance.

        • Grim_reaper says:

          daj mi potem nekaj razloži, če smo že mi vsi(pa poleg tega še par MILJONOV ljudi okoli po svetu) tako neumni, da verjamemo v chemtraile;
          zakaj se sled pri nekaterih izgubi takoj(ko preleti pol poti v vidnem polju), dočim je za večino ostalih sled vidna še dolgo dolgo po tem, ko letala že ni več? pa da ne omenjam, da se iz kondenzacijske sledi NIKOLI ne bodo razvile meglice, ki bodo zakrivale nebo.saj bi dal slike, pa je tko brezveze, ker ne boš verjel.
          pa še tole; kaj si po poklicu? če si meteorolog, potem razumem tvoje izjave.NE razumem pa, zakaj si ta ko TRDNO prepričan, da so chemtraili HOAX, ko pa je dokazano, da z posipajo nebo z barijem in aluminijem..Boš to tudi zavrnil kot le še eno izmišljotino?
          LP

        • Jaka Furlan says:

          luciano daj prosim že črno na belem povej katerih dejavnikov, oziroma ob kakih pogojih bo kondenzacijska sled ostala čez celo nebo tudi potem, ko bo letalo izginilo na obzorju.

          Če hočeš povedat, da kondenzacijske sledi obstajajo, ti povem, da to ve cel svet, PRESENEČENJE!
          Gre za določene kondenzacijske sledi, ki se ne vedejo kot bi se kondenzacijske sledi morale, štekaš te besede slovenske?!

          Misliš, da se sam nisem nič pozanimal kakšni pogoji morajo biti za nastanek kondenzacijskih sledi?Kaj sploh je kondenzacijska sled in zakaj nastane…

          Dokler ne najdeš črno na belem pogojev za nastanek kondenzacijskih sledi čez celo nebo po tem ko letalo gre za obzorje prosim ne zapravljaj več mojega časa, hvala.

          Grim ima prav, zanimivo bi bilo vedeti kaj si po poklicu, hehe

          • luciano says:

            JF:”Gre za določene kondenzacijske sledi, ki se ne vedejo kot bi se kondenzacijske sledi morale”

            Hvala Jaka za komentar, ampak lahko vrnem vprašanje. Na podlagi česa sklepaš, da se ne vedejo kot bi se morale? Na podlagi tvojega vidnega zaznavanja? To ni noben dokaz. Si naredil analizo črno na belem kako bi se morale obnašat?

            Kar želim povedat je, da je razvoj kondenzacijskih sledi in nastajanja oblačnosti odvisno od več dejavnikov. Poanta, je da na podlagi tvojega subjektivnega dojemanja obnašanja kondenzacije/oblakov ne moreš narediti sklepa o geoinženiringu. Ne moreš na tak način sklepat ali delat zaključkov. Argument from ignorance, to ti že ves čas govorim.

            Pa sej to ni problem le tukaj, ampak je prisotno pri veliko teorijah. Ker ljudi nekaj ne razumejo in si ne znajo razložit, želijo pa neko svojo idejo promovirat, in hitro naredijo zaključke. Velikokrat moraš pač verjeti.

            To je podobno kot pri tisti orogonski energiji oziroma orogonskem topu. Delajo intervju z “mojstrom” s tega področja in ta reče: “Orogonski top deluje, samo je treba verjet”. Super, verjeti moraš, potem pa deluje. Izjemno strokovno res. Placebo effect anyone?

          • luciano…ali morda se spomniš, kakšno vreme je bilo takrat, ko si bil že kot najstnik ali pa odrasla oseba izpred več kot 10 let nazaj, če si, pa nam lepo opiši podrobnosti, res me zanima? ;-)

    • luciano… daj malo pobrskaj po YouTube vse o Chemtrailsu, pa potem ti bo morda vsaj zelo malo bolj jasno razumel, kaj se dogaja na nebu. ;-)

      • luciano says:

        Torej če še vedno ni jasno. Ne napadam teorije, nasprotujem načinu sklepanja in dajanja zaključkov.

        Vsi posnetki na Youtubu so podobni zgornjemu. Nič presentljivega.

        • Jaka Furlan says:

          Imam samo en problem pri dokazovanju chemtrailov in to je pomankanje denarja, ker če bi imel dovolj denarja, bi:
          1. Naročil oblak, nad Ljubljansko kotlino in vse skupaj evidentiral, od naročila do dobave. Črno na belem.
          2. Naročil odvzem vzorca tega naročenega oblaka, ter analizo v treh uglednih laboratorijih in vse skupaj evidentiral…
          3. Naročil odvzem vzorca direkto iza repa letala, ki ima običajno kondenzacijsko sled, hkrati pa od letala, ki ima chemtrail, še par vzorcev ‘meglic’ v zraku, ter poslal na analizo v tri laboratorije in vse skupaj evidentiral…
          Potem, ko bi dobil rezultate bi jih javno objavil. Ok?

          Štos je, da nimam tega denarja. In ker se ne mislim predajat občutkom nemoči delam kar lahko, Ujet.si je tu, morda celo srečam ljudi, ki bi bili pripravljeni zbrati denar in storiti to, oziroma vsaj poskusiti (če sem realen mislim, da sile ki so ne bi pustile javno izpeljati tak projekt), država bi lahko to naredila pred petimi leti in nihče ne more reči, da je nismo zaskrbljeni državljani tisočkrat prosili naj stori to!!! Tudi to je zabeleženo in čaka na zanimanje razsodišča:)

        • Luciano…žal mi je, ker ne verjameš v Chemtrailse, pa čeprav imaš pred nosom že preveč trdih dokazov, najbrž imaš morda ukrivljen nos, ki ti kaže v drugo smer, raje si poišči geoinženiringa, ki je pred kratkim priznal, da to res počnejo po vsem svetu, pa ne mi pravit o nasprotnem. Pa lep nočni pozdrav! ;-)

  6. bine bone says:

    Brez veze je vse. Pomagalo bi edino prizemljenje gusarskih letal na letališče na Brniku ali Mariboru in temeljit pregled notranjosti, ma komplet letala in analiza goriva. Vse drugo je prazno mlatenje. Sprejanje pa se dogaja vsak dan. Samo vsake toliko poglejte gor nad svojo glavo. Večino posnamem. To pa je tudi vse kar lahko. Znano pa je že, da se v teh sledeh nahajajo sledi težkih kovin, ki nam počasi in sigurno oblagajo naotranje organe. Torej na krvne preiskave. Vse to ti naredi laboratorij na Parmovi v Lublani. ZD in Kliničen center takih preiskav ne dela. Recimo priskave D vitamina. Vzorec gre v Nemčijo in stane 30 evrov. Pomagalo naj bi proti tem sprejanjem orgonski topovi. Kaj je sedaj s tem? Zadeva deluje? Jebat močerade.

  7. medvedek says:

    @luciano

    Za razliko od tebe, ki dogmatično nasedaš vsemu, kar reptilska propaganda pošilja v javnost kot »znanstveni dokaz«, znamo nekateri k sreči še razmišljati z lastno glavo. Dejstvo, da nekatera letala oddajajo sled, ki potrebuje dlje časa, da difundira v širši prostor, kot je to pri nereptilskih letalih, je nedvoumni dokaz, da te sledi vsebujejo težke kovine, ki so tam z namenom induciranega večjega obolevanja za boleznimi dihal in s tem povezanim prenapihovanjem dobičkov luskinarskih fitofarmacevtskih lobijev. Implikacija v prejšnjem stavku je več kot očitna. Ni potrebno biti genij, da to dojameš! Zdrava kmečka logika to pove! Predvidevam, da tudi ne prideluješ lastne zelenjave? Govoril sem že z veliko kuščarskimi indoktriniranci kot si ti, in argument nekaterih je bil, češ, zakaj bi kuščarski agenti to počeli, saj vendar tudi oni živijo na zemlji in tudi na njih delujejo snovi v chmetrailsih. A plazilci so veliko bolj premeteni! Imam novico zate, fant! Zemlja je votla! Letala močerilskih agentov priletijo na zunanjo stran skozi prehod na severnem ali južnem zemljinem polu. Prehod med zunanjo in notranjo površino obstaja tudi na določenih orgonsko-energetskih točkah kot je denimo piramida v Gizi in podobno. Mal posurfaj po netu, boš našel podrobneje zemljevide notranjosti našega planeta. Veš, ni vse vedno tako kot te naučijo (ali bolje rečeno indoktrinirajo) osnovnošolski učitelji, nastavljeni od luskinarskih vodij. Včasih je potrebno razmišljati tudi s svojimi možgani. Pa ti sploh ne zamerim. Tudi sam sem bil včasih podobno naiven. Kot zlato sem požiral vse, kar so v mainstream občilih propagirali kot znanost. Pa me je življenje izučilo. Upam, da se boš uspel osvoboditi teh spon, vem, pot ni enostavna. Pa naj te dobronamerno usmerim: a veš, da so na Hrvaškem v vasi Ploče pred slabim mesecev ljudje našli 3 metrskega plazilca (ni bil krokodil). A še vedno misliš, da gre za naključje? Prepričan sem, da imaš povsem logično razlago za ta dogodek. Prav, kar zatiskaj si oči pred vedno novimi primeri, ki razkrivajo gnilo podzemlje (dobesedno!) nemoralnega bilderbergovskega omrežja. Zate so španske kumare in nemški kalčki nesrečen slučaj? Think again!

    • Grim_reaper says:

      se strinjam.tole z kalčki je precej “zanimivo”(za msm in ljudi, ki slepo verjamejo kar jim le ti dostavijo). upam, da ne kršim kakega pravila tu gor(če ga, jaka prosim pobriši) bom kar tule prekopiral en povzetek članka:

      “This particular e.coli variation is a member of the O104 strain, and O104 strains are almost never (normally) resistant to antibiotics. In order for them to acquire this resistance, they must be repeatedly exposed to antibiotics in order to provide the “mutation pressure” that nudges them toward complete drug immunity.

      Great Deals From Our Sponsors

      So if you’re curious about the origins of such a strain, you can essentially reverse engineer the genetic code of the e.coli and determine fairly accurately which antibiotics it was exposed to during its development. This step has now been done (see below), and when you look at the genetic decoding of this O104 strain now threatening food consumers across the EU, a fascinating picture emerges of how it must have come into existence.

      The genetic code reveals the history

      When scientists at Germany’s Robert Koch Institute decoded the genetic makeup of the O104 strain, they found it to be resistant to all the following classes and combinations of antibiotics:

      • penicillins
      • tetracycline
      • nalidixic acid
      • trimethoprim-sulfamethoxazol
      • cephalosporins
      • amoxicillin / clavulanic acid
      • piperacillin-sulbactam
      • piperacillin-tazobactam

      In addition, this O104 strain posses an ability to produce special enzymes that give it what might be called “bacteria superpowers” known technically as ESBLs:

      “Extended-Spectrum Beta-Lactamases (ESBLs) are enzymes that can be produced by bacteria making them resistant to cephalosporins e.g. cefuroxime, cefotaxime and ceftazidime – which are the most widely used antibiotics in many hospitals,” explains the Health Protection Agency in the UK”

      Je treba dodati ŠE KAJ?

    • medvedek…

      “…a veš, da so na Hrvaškem v vasi Ploče pred slabim mesecev ljudje našli 3 metrskega plazilca (ni bil krokodil).”

      — Kakšni plazilci so tam videli, pa slike?

  8. Grim_reaper says:

    Podobno debato sem imel pred par dnevi, kjer me je en uporabnik našega “najbolj gledanega portala” skrcal, da sem pač NOR TEORETIK ZAROTE( kaj pa če sem res? in je vse to le v moji glavi in je svet zunaj čisto pravičen, svetel in prijazen-po meri človeka? LOL).Seveda mu naštejem dejstva, nekaj znanih podatkov, pa ZOPET NI BILO DOBRO.Ker pač “eggheadi”(beri bele halje) tega niso potrdili.ZABOGA, VČASIH SO LE-TI TRDILI DA JE ZEMLJA PLOŠČATA, in kurili vsakogar, ki si je upal trditi nasprotno.Ko so le spoznali daje zemlja okrogla(duh!) so zopet prišli do spoznanja da je naš sistem geocentrični, in os se zopet spraili na vse, ki se niso strinjali z njihovimi pogledi.ravno tkao je z geoinžiniringom; dokelr ne bo potrjeno z strani “belih halj”, ne bo veljalo.pa nič čudnega, da še vedno živimo v času, kjer prevladujejo megakorporacije,se vozimo z avti na NAFTO, uporabljamo ša elektriko iz JEDRSKIH ELEKTRARN. Namesto, da bi že zdavnaj presedlali na bolj čisto in neskočno obliko energije…Nimaš kaj, nekateri so in bodo VEDNO verjeli le “BELIM HALJAM”.In do takrat bo ta svet mentalni in TEHNOLOŠKO zaostal…

    • Grim_reaper… Kdo so “bele halje”?

      • Grim_reaper says:

        večina znanstvwenikov, ki so podvrženi višjim lobijem.Tisti redki, ki pa so zato, da bi se svet z njihovimi iznajdbami obogatel in posledično prinesel Golden age of humanity pa so ponavadi izrinjeni v kot, konstatno nadlegovani, skratka jim uničujejo življenje sto na uro.Z “belimi haljami” sem imel v mislih tiste znanstvenike, ki so se pripravljeni prodati za pest drobiža.ravno zaradi takih je svet še vedno na nafti in na poti k samouničenju.

  9. Jaka Furlan says:

    Na tej točki bi poudaril, da ni problem v znanosti sami, v empiriki… Ampak je problem v tem, da se določeni ljudje okličejo za avtoritete in potem sodijo kaj je ‘prav’ in kaj ‘narobe’, kaj je ‘resnica’ in kaj je ‘laž’.
    Nato pa še faktor denarja in vez ter poznanstev daš v ozir in dobiš tudi v znanosti to kar vidimo v politiki, gospodarstvu…
    Skratka nič narobe z znanostjo dokler jo razumemo kot orodje, ko pa postane sveta resnica, takrat smo pa že v verskih vodah, dodaš ‘znanstvene avtoritete’ in rodijo se ti guruji, ter cel izobraževalni sistem njihovih oboževalcev…
    Pa smo spet nazaj pri odgovornosti posameznika. :D

    • Jup, se strinjam! Ko ljudje, ki imajo vpogled v stvari – strokovnjaki ne storijo nič, ker jih je sistem pohrustal in jim dirigira kaj ja in kaj ne .. tu se izkaže prava narava posameznika.

      • Grim_reaper says:

        Kako to misliš? če bo tak človek postal”suženj” in še naprej potrjeval tisto, kar mu “gospodarji” naročijo ali bo pač moralno neomajen in bo zagovarjal svojo različico(ki bo v tem primeru pravilna)? Se pa strinjam z tabo in jakom,da na koncu zopet pride do ODGOVORNOSTI.Nekaj kar nam danes kronično primanjkuje…

        • Točno tako! Plačica in obstoj, samo da je vsak posameznik miren (dokler je) zagotavlja, da se posameznik ne bo šel vtikat tja kamor se kao ne sme..sploh pa, če zadaj ne bo plačnika za kak dodaten test. Zankica se pač nezadržno oža in bo prej ali slej treba jezik zadavljenca pokazat..

          • Grim_reaper says:

            Kaj pa ko se tak posameznik pač NE MORE VEČ VKLOPITI V SISTEM? seveda takrat nastanejo hude težave.Ali pa če se pač tak osebek po “preblisku” odloči, da je bilo dovolj laganja in igranja “psa” tistim nad sabo… Sam vem, da ne grem čez določena načela, p mi lahko ponudijo KARKOLI.Kaj pa bi bili, če bi non stop kršili načela? Bi pa še dodal eno stvar: verjetno ste vsi, ki sodelujete tu gor v debatah, nekako “neprimerni” za današnjo družbo.če ne drugega bi rekel, da se ne vklapljate v misleni proces kompletne družbe.me pa zanima kako potem opravite z občutkom nepripadnosti oz izločitve iz družbe.
            LP

          • hojla Grim…
            družba…. se prične ustvarjati pri enem posamezniku… ki si želi ustvariti drugačno družbo od drugih… tudi ta stran je drugačna od drugih… tudi tvoja družba je drugačna… kot je bila nekoč… vse… spreminja posameznik… drugi pa se pridružujejo… če čutijo… da jim ta družba ugaja… ko jim… ne ugaja več… lahko izstopijo… ker… če ne izstopijo… so se ujeli… in ravno v tem je problem človeka… ker se na vse… naveže in potem… ne zna tega spustiti… ker dalj časa… ko si v nečem… večji vpliv ima to nate… in ta vpliv te drži v mehurčku iz katerega… ne vidiš še vseh ostali možnosti… ki ti jih ponuja življenje…
            vse… te na začetku pritegne… in zaradi tega te tudi polni… ker v to verjameš in si tudi tako želiš… ko prideš do trenutka… da te to prične prazniti… je treba to spustiti in poiskati nekaj druga… kar te spet pritegne in te polni… to lahko vsak dan znova vidiš… kako to deluje… primer… da sediš in se pogovarjaš z nekom… na začetku je seveda velika želja po tem druženju… zato se tudi polnita eden drugega… ko pride čas… da bi se poslovila… se vstaneta in gresta vsak svojo pot… če ne… se pričneta prazniti… ker zdaj prisiljujeta druženje… in ko nekaj prisiljuješ… to izgubi ravnovesje… torej postaneš utrujen… brez energije… napet… itd… tako deluje na vseh področjih… naših druženj… ali službeno… šport… družine… prijatelji… itd…
            torej je treba čutiti energijo v sebi… ker tako realno čutiš… do kdaj si želiš biti deležen neke družbe… ker… če greš preko tega… ti prične energija upadati in to se ve… da ni ok…
            ti si vplival na mojo realnost… ko si to napisal in jaz zdaj vplivam na tvojo… ko ti to pišem… zdaj pa je tako… ali bova nadaljevala… ali pa ne… ali bova v isti družbi… ali pa ne… vsak lahko izbere… in vsak… se tudi odloči… kako bo sprejel odločitev drugega… lahko se jeziš… ali na silo vsiljuješ sebe in na silo zadržuješ tistega… ki si… ne želi biti v tvoji družbi… ali pa sprejmeš… da ni sinhronosti… kar pomeni… da ni energije… ki bi podpirala vajino druženje in greš preprosto svojo pot naprej… in pustiš… da tudi drugi gre svojo pot naprej… :-D
            vse… delaj tako dolgo… dokler čutiš… kot celota… da te to izpopolnjuje… ko tega… ne čutiš več… izstopi… ker te že čaka nekaj novega… ki te bo izpopolnjevalo… ko to enkrat spoznaš… lahko vsak dan… delaš… oziroma živiš ogromno različnih… priložnosti… ki ti jih ponuja življenje… seveda pa je treba znati vstopiti in izstopiti… ker drugače… živiš le eno do dve priložnost na dan… in še to vsak dan enako… kar pa privede do tega… da živiš monotono… in to te prazni… namesto… da te polni… :-D
            TaoChi

          • Grim_reaper says:

            @tao
            tu se pa strinjam s tabo.se pozna da se družim z “neprilagojienimi” družbi ;) .
            pa skratka mi je vseeno, kajti v družbi, ki zavira moj razvoj( pa naj bo to duhovni ali samo psihofizični) nimam kaj iskati.pa tko in tko se tu gor prav lepo razumemo, čeprav pride kdaj do nesoglasij.
            Samo hudo mi je, ko so ljudje s katerimi sem preživel toliko časa, delil dobre in slabe dneve TAKO NEUMNI, da niti ne poiskusijo razumeti mojega stališča.za njih sem jaz “čuden”, in ne obratno.Ni mi čisto vseeno, kaj bo z njimi “ko” pride do preloma naše civilizacije….

          • hojla Grim…
            vedno pusti… da predihajo… kar jim poveš… ker to je spoštovanje tistih… ki mogoče… niso tako željni spoznati sebe in resnice… ki stoji za tem… ko bodo pripravljeni in bodo realno videli tvoje premike… ki bodo blagodejno delovali… tudi na njih… se ti bodo z veseljem pridružili… ker pač je tako… da še ogromno ljudi… ne zaupa… da izven te matrice… obstaja še kaj druga… zato čakajo v zakloniščih in opazujejo skozi ozke luknjice… kaj drugi delamo… in seveda je vsak premik… ki ga drugi delamo… za njih… kot… da delamo nekaj nepredstavljivega… hihi… mi pa si želimo le živeti… izven teh zaklonišč… ja… svoboda… zahteva odgovornost… kar že zgrajeno zaklonišče ne… tam se le usedeš in upaš… da boš nekako preživel in da so stene dovolj debele… :-D
            zato jim pusti… da verjamejo v to… kar trenutno verjamejo… ti pa sledi temu… kar čutiš… da je dobro zate in na ta način… se ti bo pridružilo vedno več tistih… ki to že živimo… tako boš dobil podporo in zaupanje… kar pa tudi omogoči… da te bodo tudi tisti… ki te zdaj… ne razumejo… lažje razumeli in sprejeli… ker bodo čutili energijo… ki te obdaja… saj veš… večjo energijsko podporo imaš… večjo vibracijo tudi oddajaš in to privabi tudi ostale… dokler pa je človek sam v dvomih… ali je to prava pot… ali ima to smisel… pa tudi drugi čutijo to dvomljivo energijo… kar pa privede do ne-sinhronosti…
            je pa še nekaj… če ljudem govoriš le o strahovih in kaj vse jih pričakuje… če… ne bodo to pa to spremenili… pa jih še bolj zablokiraš… zato je zelo pomembno… kako predajaš informacije drugim… ker ravno to ustvarja premik…ali pa blokado… :-D
            TaoChi

  10. Boldrik says:

    Saj ne da bi se hvalil, pa se vseeno hvalim, kako se pride na RTV: :-D
    http://www.rtvslo.si/blog/wewerca/kemoterapija-prevara-medicine/55326
    (Na koncu članka)
    Jaka tvoja stran prihaja tudi v mainstream medije, čeprav je že iz februarja. Tako tudi dobiš kakšnega, ki zaide na to stran. :-D

  11. Grim_reaper says:

    Danes zjutraj me je skor kap zadela, ko sem pogledal skozi okno.O groza, nebo je blo kot križanka :S .Škoda da imam bolj zanič fotoaparat da bi posnel dogajanje.Le bil pa nebo nekako od celjske kotline preko trbovelj,zagorja,hrastnika dol prek radečam prepleten z chemtraili.Verjetno ni bilo nič bolje drugje po sloveniji.Potem pa se najdejo ljudje, KI SLEPO verjamejo da je to “naravno” …

    @tao
    hvala za nasvete, se bom potrudil d se tega držim ;) .

    • Tudi jaz sem včeraj zjutraj od desete ure dalje videl, kako na debelo in dolgo špricajo Chemtrails na nebu od Ljubljane pa vse do Maribora, na podobnem mestu na nebu nekje med LJ in MB so vidne več kot 10 zaporednih meglenih umetnih repov (Chemtrails) ter nekaj križev in meglenih tepihov, grozno jih je bilo videti.

      • Grim_reaper says:

        se strinjam, ko gledaš od tal v nebo, kako se začno tvoriti “oblačne meglice” in veš da ne moreš nič…me zagrabi sveta jeza in to dobesedno.Kaj bi dal v takih trenutkih za par Triple A sistemov..bi se kaj kmalu končalo tole špricanje našega ozračja.pa kak razbitina KC-jev bi dol padla hehe.

        • bine bone says:

          Fouks jaz to sprejanje spremljam že več lett. V začetk sem si zapisval dan uro in smer letal. Pozneje sem začel snemat. Ni pa dneva, da ne bi pogledal v nebo. Kamero imam obvezno zmeraj s seboj kamor grem. He leta 2005. 27. in 28. maja ni bilo sledov nad Lublano. Glih takrata je potekalo v Lublan zasedanje Nata. 29.5. 2005. Sprejanje nad Savijnsko dolino. Prav tako so se sledi opaziel v Lublan. Na splet pa je bilo 25. 5. 2005 objavljeno hudo sprejanje nad Parizom. V Los Engelsu pa so imeli leta 2003 deminstracije proti sprejanju. Demonstrante je banda na konjih razgnala. Takrat so močerad na dolg in počez razlagal, da to počnejo zaradi tople grede. Dobr niso razlagal. Vse je na videlo iznesel eden od inženirjev, ko se mu je to zasral. V to je tudi močno vpletena Svetovna zdravstvena organizaja. Do leta 2050 naj bi po njihovih načrtih stegnil papke 2 miljarde folka, zarad sprejanja.

          • Grim_reaper says:

            zelo NEUČINKOVITA DEPOPULACIJA, če mene kdo vpraša.v 40 letih zmanjšat populacijo zemlje za manj kot tretjino? Če bi res radi naredili plac na zemlji, potem naj začno meta nukice, pa bo hitro mir.London, pariz, washington, new york, los angeles, peking, tokyo,moskva,šanghaj…Pa maš miljardo ali več takoj mrtvih. Ampak meni se zdi,da se gredo ONI raje igro mačke in miši.Kdo je tu kdo pa vemo, kajne?
            a se kje objavljajo slike chemtrailinga NAD SLOVENIJO? bi bilo lepo zbrati slike in podatke(kdaj kje vreme ) za primerjave in splošno informiranost.
            LP

          • bine bone says:

            Dobr, tolk jih naj bi samo sprejanje iz oblakov potamanilo. To pa je samo del orožja za masovno uničevanje. V hrani imaš, v vodi, v žarnicah, mobiji, računalniki, ekrani, osiromašen uran… in še pa še sranja. Samo to in vojne in epidemije in lakota še ne prinašajo zadovoljivih rezultatov v smeri zmanjšewvanja števila ljudi na planet. Prednajči še zmerom trend hitronarasčajočega prebivalstva, največ v afriki in Aziji. Folk tam najbolj trpi in zadeve rešujejo na enostaven način. Guzijo se vse povprek. čeprav nimajo kaj za jest. še zemrom se jih več rodi kot jih umre. Močerad pa v jok.
            Tako pogovorno ne.

          • bine bone…če se bo hitro nadaljevalo število populacije nekje nad 15 milijard ljudi, kaj se bo pa potem takrat zgodilo na Zemlji, še preveč bo lačnih in žejnih, hrano in čisto vodo je težko pridelati za ogromno populacije, kajti več ljudi kot je, bo morda manj prostora za pridelke, a ni tako, kaj misliš, saj Kitajci in Indijci preveč hitro rojevajo. Koliko po tvojem naj bi bila maksimalna populacija ljudi na Zemlji?

          • Grim_reaper… kaj je to za par Triple A sistemov?

          • Grim_reaper says:

            @janez

            Joj oprosti, včasih se izražam precej neprimerno.Triple A je protiletalska obramba kratkega, srednjega ali dolgega dosega.skratka nakaj, s čemer lahk “spraviš” latalo na tla, ne da bi letal za njim :P .
            Škoda da nimam denarja za kakaga odsluženega miga 29..:baje hrvati ne vedo kam z njimi…Z tem bi pa komot preganjali tole sprejanje hehe ;) (dokler te pač naša SV nebi spravila dol z rolandi, čeprav se mi včasih zdi da jih imamo samo za okras).

          • Boldrik says:

            Grim obrniva denarnice, morda bova pa našla dovolj za Mig-a, lahko da dobiva še sconto. :-)
            Pa še 3D invazijo se bo možno ogledati od blizu. ;-)
            SV spravila z neba? Ne me spravljat v smeh. :-D

          • Grim_reaper says:

            @boldrik

            težka bo, težka.ravno sem gledal in Mig 29 (letnik 1988, zadnji let 1999) ma ceno 3 MILJONE $$.Mogoče, če zadanem na lotu :P .Še bolj nore so pa cene pri helikopterjih, kjer ma mil mi 24D(hind) ceno od miljona pa pol naprej :S. za ta denar je lažje kar triple A kupit :P

          • Boldrik says:

            Ko jim bo zmanjkalo denarja, se začnejo pogajanja. Jim rečeš, da majo preveč kilometrov, pa da so pragi že malo gnili, da barva odpada… Pa bo padala kakšna nula na koncu. :-D Če pa ne, naj jim pa zgnijejo. ;-)

          • Grim_reaper… :-D pa saj je najceneje to, da se lahko pelješ kar z velikanskim balonom na ogenj, kajne, da boš lahko tam na nebu pobral kakšen košček Chemtrailsa za analizo, to bi bila odlična ideja. ;-)

          • Grim_reaper says:

            hahahahaha, da so pragi gnili…taj e bla pa res dobra :D .
            ma ja itak, sej tko nimava privat letaske steze, da bi z njim frčala naokoli.patudi zna se zgoditi, da bi otem “padla” še kaka tarča ne sam ta letala ki nam uničujejo nebo :P .

          • Ma saj ti lahko pomaga izkušeni balonar, kajne, pa mu povej, da rabiš za analizirat na nebu. ;-)

  12. Grim,
    oprosti, nisem ti takoj odgovoril …
    Zakaj bi se distanciral in izločil? Poveš jim kar misliš in ne morejo ti reči, da niso slišali. Ne moreš kogarkoli prijeti za vrat in ga stresati toliko časa dokler se ne ukloni.
    Preprosto si tam in pomagaš kolikor moreš. Z “zankico” sem mislil na to, da se pač vsak prej/slej s svojo napačno predstavo ujame v lastni cikel in potem si enkrat mora priznati, kar si pač mora ali pa ga lastna situacija odnese…
    ..tako je bilo mišljeno tudi z našo družbo.

    • Grim_reaper says:

      se trudim, da nebi nikogar silil v “isto mišljenje” kot ga imam sam.Bog ne daj, spoštujem posameznika takega kot je.le v račun mi ne gre, da so tako slepo prepričani v sboj prav, pa če je še tako OČITNO da imajo narobe…

  13. Včeraj in danes zjutraj sem skozi okno najprej opazil avione, ki so šarali po nebu. Skozi omejeno vidno polje ne preveč velikega okna sem opazil štiri letala. Imel sem čas in opazoval naprej. Zelo hitro se je zadeva razvijala. Sedajle je že zelo oblačno in tiste poletne topline, ki so jo napovedovali vremenarji, ni nikjer.

  14. Hoj!

    Sem že pred časom bral zapise na priloženi strani:
    http://www.mandrilo.com/index.php/chemtrails-iv-analiza
    in moram priznati, da Hrvati (vsa jim čast) veliko bolj podrobno spremljajo zadevo okoli ChreTrailsov, kar je razvidno tudi iz zgornje strani. V tekstu sem našel tudi spodaj navedeni zapis o načinu sledenja posameznega letala, ki ti frči nad glavo in kaj se da iz podatkov, ki jih pošilja na zemljo izluščiti takorekoč “online”. …med drugimi podatki je tudi višina …
    Morda je to dober začetek za amatersko raziskavo, le, da bo pri tem najbrž treba imeti “znanca” na naši Agenciji.., ki bi ti “online” z malo osebnega entuzijazma in neignorance postregel s podatkom kakšne so razmere na tej isti višini.

    “Nedavno sam otkrio da skoro svi moderni civilni avioni (preko 60% svih aviona koji danas lete) imaju tzv. ADS-B sustav koji emitira poruke o trenutnoj poziciji aviona, visini, smjeru. ADS-B sustav je uveden kako bi se avioni bolje navodili u situacijama kad je radarsko navođenje otežano ili nije moguće. Primanje ADS-B signala još nije zabranjeno u niti jednoj zemlji stoga na tržištu postoje uređaji koji se zovu virtualni radari za entuzijaste. Ovi uređaji primaju ovaj signal te prikazuju sve avione u radijusu do čak 400km. Dva najpoznatija uređaja su:”

    1. AirNav RadarBox: http://www.airnavsystems.com/RadarBox/index.html
    2. SBS -1: http://www.kinetic-avionics.co.uk/sbs-1.php

    Lucijano, bi ti bil ta pristop kaj bolj blizu, lahko pomagaš, če se nekako zagotovi tehniko?
    … da ne bi več kao bluzili..

  15. Jaka Furlan… odlično, lahko bi jih kar tu objavil, če želiš, imaš pa res odlično spletno stran. ;-)
    Samo aluminij, kaj pa drugo? Kaj pa analiza za sadje in zelenjava, ki vsrkavajo vode iz neba in pa izvirska voda?

  16. bine bone says:

    Evo tole:http://willthomasonline.net/Nano_Chemtrails.html

    • Kje za vraga pa je rešitev za tole sraje na nebu Chemtrails?

      • bine bone says:

        Kaj? Pozvati slovensko vojsko, da bandite sklati z neba. Za enkrat bi to pomagalo. BO vojska branila hudiče? Ali se bo postavila na stran naroda? Ali je tudi vojska na strani satanistov ali kaj? Če vojska ni sposobna, tega naj razdeli, orožje in rukzage, ljudem, da se bomo lahko sami branili. Amapak, a ni že mal pozn? Imamo polne vampe, pluča in zasvinjano kri s temi nono delci majhnimi desetinko premera človeškega laska! Zasvinjal pa so nas s še bolj majhnimi nono delci. Kakšnih 10 ton so jih posprejal. Ziher so že zasvinjal cel planet. Folk, vodo in zemljo. Živali tudi. Rastline, hrano. Zdaj morajo samo še počakat, kdaj nas bo pobral sam, Satan osebno. Ali pa vpraši kakšenga dežurnega vremenarja, ki ti bo sigurno rekel, da na nas sprejajo parfum, da ne bi mi dol smrdeli po mrtvaškem znoju.

  17. Jaka Furlan says:

    luciano, a razumeš, da sem šel pogledat te pogoje, da sem videl grafe, in da sem iz njih ugotovil, da kondenzacijska sled ne ostane čez celo nebo tudi po tem ko letalo izgine iz obzorja. Zato ti pravim, da mi poišči podatke, ki pravijo, da ostane. Mogoče pa so pa jih samo meni ni uspelo najti. Kontaktiral sem profesorje na naših univerzah med drugim…

    A ti se zatikaš v video, prav. Zame je ta video drugače zelo zelo nepomemben, niti ga nisem imel namena narediti, a ker je prijateljica naredila posnetke, sem jih v video zmetal. Morda na posnetku ni vidno, ker je dolg le nekaj minut, a jaz sem cel tisti dan opazoval nebo in vmes so bila letala, ki so imela normalne sledi, najprej je bila mreža le levo na obzorju in je bilo povsem jasno do kje je ‘kondenzacijska črta’ in od kje naprej je bila res samo kondenzacijska črta, ki je takoj izginila… Skratka ob celem dnevu opazovanja vidiš precej več kot je vidno na posnetku… Zato ti pravimo, da glej v nebo.

    In ti jemlješ posnetek kot nek dokaz. Ne ta posnetek je bolj zabeležek dogajanja in je zgolj obrobna zadeva, za izjavami v njih stoji stotine ur opazovanj in branja raznih podatkov… (nekateri redno beležijo chemtrailanje na dnevni bazi, delajo fotografije z urami, datumi… In to je odlično, kajti srčno upam, da bo nekega dne kako razsodišče to zanimalo)
    Btw, videl sem tudi že oranžkaste chemtraile, ki so se povezovali v drugačno strukturo kot ti beli, potem so tukaj še ’sence’ pred letalom, ampak o tem je verjetno bolje, da sploh ne govorim, saj so že povsem obačajni chemtraili očitno znanstvena fantastika…

    Zato te še enkrat prosim najdi mi omenjene podatke/pogoje in mi črno na belem pokaži, da se motim, da kondenzacijske sledi ostanejo čez celo nebo, se še raztegnejo, ter strnejo v meglice, ki prekrijejo celo nebo (jaz si želim, da chemtraili ne bi obstajali, razumeš?).

    In ja, mogoče ne veš, ampak dejansko obstajajo podjetja, ki ponujajo sejanje oblakov (cloud seeding), s pomočjo posipanja majhnih delcev v atmosfero z letali (chemtrails rečemo tej metodi), glej tu je spletna stran enega takega podjetja, poglej si jo – http://www.weathermodification.com/ A to so amaterji, kar se dogaja na nebu je precej večja operacija v katero so vpletene vlade in zavezništva kot je NATO.

    Kaj pa pomeni ta placebo effect, praktično za nas, ki živimo tu?
    (vem kaj je placebo effect, samo sprašujem te, če si ga znaš razložit)
    Si kdaj pomislil, da placebo effect dokazuje ‘Mind over matter’?

  18. Jaka Furlan says:

    Janez, raznorazne analize so bile že opravljene. V Mariboru in okolici deluje skupina aktivistov, ki so tudi ustvarili spletno stran http://www.modronebo.info/... Pred dobrim letom sem govoril z njimi in so mi rekli, da so opravili analize s tal (sneg, stoječe vode), ter ugotovili povečano koncentracijo aluminija… Štos je v tem, da so to neuradne raziskave, če se tako izrazim, in da jih nima smisla objavljat, ker so momentalno diskreditirane. Mislim, da bi se enako zgodilo z vzorcem, ki bi ga ti npr. vzel z balonom…

    @luciano – poglej si tale posnetek (http://www.youtube.com/watch?v=GPt-VzsHl-A), potem si pa lahko ogledaš še celotno produkcijo TANKER ENEMY TV (http://www.youtube.com/user/tankerenemy), žal je v italijanščini.

  19. Jaka Furlan says:

    In poglej si še ta video, če slučajno misliš, da Weather Modification Inc. ne obstaja, in da ne škropijo snovi v atmosfero z letali – http://www.youtube.com/watch?v=yNbJr7Z7yN0&feature=player_embedded#at=13

Leave a Reply

101 SQL queries done. Page generation took 3.263 seconds.